Κεφάλαιο 75

125 16 43
                                    

Τα κορίτσια ειχαν γυρίσει στο σπίτι της Σοφίας μετά από κάποιες ώρες, όλες τους δυστυχώς με άδεια χέρια παρόλο που είχαν ψάξει παντού.

Οι τρεις τους πλέον ήταν στο δωμάτιο της Σοφίας, περιμένοντας την να ξυπνήσει ώστε να μπορέσουν όλες μαζί να συζητήσουν το τι πρέπει να κάνουν. Για την κακή τους τύχη όμως η Σοφία δεν ξύπνησε παραμονο αύριο το πρωί, βρίσκοντας μια μισοκοιμισμενη Δήμητρα να έχει γύρει το κεφάλι της στο κρεββάτι της ενώ το υπόλοιπο σώμα της ήταν στο πάτωμα και μια Άρτεμις η οποία είχε πάρει την θέση δίπλα της στο διπλό της κρεβάτι.

Εκείνη ανοίγω έκλεισε τα μάτια της μερικές φορές μέχρι η όραση της προσαρμοστηκε και ενώ ήταν έτοιμη να κουνηθεί, η πόρτα του δωματίου της άνοιξε, φανερώνοντας μια Λίζα με τρεις κούπες καφέ στο χέρι.

"Δεν σας πιστεύω. Πέντε λεπτά έκανα ρε μέχρι να φτιάξω τους καφέδες και τεζαρατε!" Εκείνη είπε φωναχτά, κάνοντας την Άρτεμις και την Δήμητρα να πεταχτούν απότομα, τρομαζοντας μέχρι και την Σοφία, την οποία μόλις την παρατηρησαν οτι ξύπνησε.

"Α Σοφία μου ξύπνησες. Πως αισθάνεσαι? Είσαι καλά? "Η Δήμητρα την ρώτησε καθώς σηκώθηκε και πήγε κοντά της, αγγίζοντας το μέτωπο της και αντιλαμβάνοντας ότι ο πυρετός της ευτυχώς είχε πέσει.

"Καλά είμαι. Απλά λίγο ζαλισμένη από τον ύπνο υποθέτω." Απάντησε εκείνη στην κοιμισμένη της φωνή και η Άρτεμις μετα την βοήθησε να βγει έξω από της κουβέρτες της και να πάει προς την τουαλέτα να φρεσκαριστη.

"Τι λέτε κάποιος να μου πάρει καμία κούπα, πριν μου πέσουν ε? "Είπε η Λίζα θυμίζοντας στην Δήμητρα ότι οι άνθρωποι έχουν μόνο δύο χέρια.

"Σόρι, αφερεθικα." Εκείνη πήρε την μια κούπα που προορίζονταν για εκείνη και η Λίζα απλά γύρισε και ξανά βγήκε έξω, κατευθυνομενη στο σαλόνι όπου και ήξερε ότι θα μαζευτούν σε λίγο.

Πήρε κάποια λεπτά για εκείνες να κατέβουν δίχως την Σοφία , πράγμα που πάει ότι μάλλον θα έμεινε να κάνει μπάνιο.

"Ποια κούπα είναι δική μου.?"
"Η πράσινη" Η Άρτεμις ρώτησε πριν κάτσει στο καναπέ και πάρει την κούπα της κατεβάζοντας μερικές γουλίες για να ξυπνήσει καθώς και οι τρεις τους δεν είχαν κλείσει μάτι, αυτή η κούπα μετρώντας πεμπτη στην σειρά για εκείνη.

"Πίκρα τον έχεις κάνει! "
" Παρακαλώ. Ήταν χαρά μου να σας φτιάχνω καφεδάκι για Τρίτη φορά." Της απάντησε η Λίζα όλο ηρωνια και η Άρτεμις χαμογέλασε, θυμίζοντας της ότι δεν έφταιγε εκείνη που έχασε στο πέτρα μολύβι ψαλίδι χαρτί τρεις φορές συνεχόμενα.

Mr  Player //BTS Greek FFWhere stories live. Discover now