Κεφάλαιο 33

120 20 38
                                    

Η Άρτεμις γυρνούσε το κεφάλι της κάθε λίγο και λιγάκι προς το αγόρι της Taehyung, ο οποίος καθόταν δίπλα της στον καναπέ, μετά που οι δύο τους έφαγαν βραδινό και έκατσαν να δούνε μια ταινία.

Κατά την διάρκεια του δείπνου, εκείνη τον είχε ρωτήσει για την μέρα του μα εκείνος της είχε πει τα συνηθισμένα, μην αναφέροντας τίποτα για την συνάντηση του με την Δήμητρα, όπου και εκείνη τους είδε μαζί.

Το γεγονός ότι δεν την ανέφερε την έκανε να ανησυχεί περισσότερο, η σκέψεις περί απιστία όλο και μεγαλωναν μέσα της όσο τα λεπτά περνούσαν, στο κάτω κάτω αν δεν ήταν αυτό γιατί να της το έκρυβε ότι συνάντησε την Δήμητρα.

Πλέον η Άρτεμις ήταν αποφασισμένη να μάθει για αυτό και αύριο είχε αποφασίσει να μην πάει στην δουλειά της. Θα τον παρακολούθηση, όλοι μέρα αν χρειαστεί.

---μετατόπιση---

O Jungkook αναστέναξε καθώς κοίταζε το ταβάνι του σαλονιού του εδώ και κάτι λεπτά το μυαλό του περιτριγυρισμενο από σκέψεις.

"Γιατί φυσας και ξεφυσας μωρό μου? Τι σκέφτεσαι?" Τον ρώτησε η Σοφία καθώς τον πλησίασε, η μικρή γαλάζια πετσέτα της κουζίνας στα χέρια της, καθώς μόλις είχε τελειώσει το πλύσιμο των πιάτων του βραδινου.

"Την Λίζα." Απάντησε εκείνος κάνοντας την Σοφία να παγώσει στο ξαφνικό άκουσμα του ονόματος της κολλητης της.

"Τι έκανε?" Τον ρώτησε καθώς πήρε μια θέση δίπλα του στον καναπέ.

"Σε δύο μέρες αρχίζει η νέα στήλη στο περιοδικό που θα αναλάβει και δεν ξέρω. Σκεφτόμουν μήπως βιαστικά να της αναθέσω μια τέτοια δουλειά." Ομολόγησε ο Jungkook καθώς πλέον ήξερε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με την Λίζα και δεν ήταν σίγουρος αν ήταν ικανή να δώσει καλές συμβουλές όταν ήταν από μόνη της με.. Ψυχολογικά?

" Κοίτα, δεν ξέρω τι σκέφτεσαι αλλά από την αρχή πίστευα ότι η Λίζα είναι κατάλληλη για αυτήν την δουλειά και ακόμα το πιστεύω. Όπως και να έχει δεν κερδίζεις τίποτα με το να σκέφτεσαι. Άστο να αρχίσει πρώτα και αν δεν πάει καλά το κόβεις." Η Σοφία του πρόσφερε μια λύση η οποία ήταν λογική και εκείνος το είχε σκεφτεί ήδη μα δεν ήταν σίγουρος αν κάτι τέτοιο θα την στεναχωρουσε μιας και η Λίζα ήταν φίλη της και εκείνη επέμενε να την προσλάβει.

" Έχεις δίκιο αγάπη μου. "Της είπε εκείνος, τυλιγοντας τα χέρια του στην μέση της, πριν την φέρει ποιο κοντά του, χαμογελώντας.

Mr  Player //BTS Greek FFWhere stories live. Discover now