Ο Jungkook γύρισε σπίτι του αυτή την φορά δίχως να ακούσει την γλυκιά φωνούλα της γυναίκας του να τον καλώς ορίζει.
"Αγάπη μου γύρισα." Η φωνή του αντηχησε δίχως καμία απάντηση, πράγμα που έκανε την έκφραση προσώπου του να γίνει ερωτηματικη.
Μετά που ακούμπησε τον χαρτοφύλακα του στο τραπεζάκι κατευθύνθηκε προς το μικρό στούντιο της Σοφίας όπου και κλείνεται κάθε μέρα και γράφει σαν συγγραφέας που είναι.
Μόλις άνοιξε την πόρτα ένα χαμόγελο έφτασε στα χείλη του βλέποντας την να κοιμάται με το κεφάλι της ανάμεσα σε χαρτιά, στυλους και τετράδια.
Ο υπολογιστής ακόμα ανοιχτός μπροστά της μόνο η οθόνη σβηστεί, καλυμμένη εδώ και εκεί με διαφορά stick notes.
Εκείνος απομάκρυνε τα μαλλιά από το πρόσωπο της και το χαμόγελο του έγινε ποιο πλατι και μετά την πήρε προσεχτικά στα χέρια του και την κουβαλήσε μέχρι το υπνοδωμάτιο όπου και την ακούμπησε στο κρεβάτι.
Καθώς πήγε να την σκεπάσει πήρε μια καλύτερη ματιά στο πρόσωπο της, αντιλαμβανομεμος την κοκκινοπι επιδερμίδα γύρω από τα μάτια της.
"Γιατί έκλεψε το μωρό μου? " Μουρμούρισε ο Jungkook χαϊδευοντας το μάγουλο της απαλά.
"Δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τίποτα αγάπη μου. Δεν χρειάζεται να σκορπάς δάκρυα για ότι κι αν είναι. Δώσε μου σε μένα όλες τις λύπες σου και απλά χαμόγελα μου." Της ψιθύρισε πριν αφήσει τα χείλη του να φιλισουν απαλά τα δικά της και μετά απομακρυνθηκε για να πάει στην κουζίνα.
Μόλις έφτασε στο σαλόνι έβγαλε την γραβάτα του και το σακάκι του και τα ακούμπησε στον καναπέ και μετά ανέβασε πάνω τα μανίκια του πουκάμισου του.
Να δω τι θα φτιάξω.
Σκέφτηκε εκείνος αρπάζοντας το κινητό του για να ψάξει στο ίντερνετ για καμία συνταγή διότι μιας και θα μαγειρέψει τουλάχιστον να το κάνει σωστά.
---μετατόπιση ----
Ο Jimin καθόταν στην άκρη του κρεβατιού του, περιμένοντας την Λίζα να βγει από το μπάνιο όπου και είχε μπει μετά που είχε καταφέρει να την καθησυχάσει.
Εκείνος δεν είχε ξανά αισθανθεί ποιο απαίσια στην ζωή του για τον τρόπο που φέρθηκε πάνω στο θυμό του και ειλικρινά δεν ήξερε πως να κάνει τα πράγματα καλύτερα.
Εκείνος μάζεψε τα γυαλιά όσο εκείνη πήγε στο μπάνιο για να καθαριστεί και μετά άρπαξε το κουτί πρώτον βοηθειών και πήγε στο υπνοδωμάτιο να την περιμένει και να φροντίσει την πληγή στο χέρι που της χάρισε.
VOUS LISEZ
Mr Player //BTS Greek FF
Fanfiction-"Δεν ταιριάζετε.. "Είπε καθώς έκανε ένα βήμα πιο κοντά της "και νομίζω μπορώ να σε ικανοποίησο πολύ καλύτερα." ------------------------------------------------- -"Δεν νομίζεις ότι το παρατραβας το αστείο?" Τον ρωτάει εκείνη, δίνοντας του ενα αγριεμ...