Ο Yoongi και ο Taehyung κάθονταν στο μικρο καναπέ στο δωμάτιο του Jimin καθώς εκείνος είχε μόλις αποκοιμήθει.
"Taehyung" Τον κάλεσε εκείνος τραβώντας την προσοχή του νεότερου ο οποίος φαινότανε βυθισμενος στης σκέψεις του.
"Γιατί πηγές στο σπίτι του Jungkook? Ποιος ήταν ο αληθινός λόγος?" Τον ρώτησε στα ίσια, κάνοντας τον Taehyung να παγώσει.
"Τι? Τι εννοείς?" Του απάντησε, κατά πίνοντας με το ζόρι το σάλιο του.
"Η Δήμητρα μου εξήγησε την κατάσταση που βρήκαν την Σοφία, Taehyung. Και οι δύο ξέρουμε ότι δεν ήταν φυσιολογικό και επίσης, η εξετάσεις αίματος της φανερωναν μία ουσία που πιστεύω και οι δύο μας γνωρίζουμε ότι δεν θα έπρεπε να βρίσκεται εκεί." Ο Yoongi τον κοίταξε στα μάτια, απαιτοντας πλέον να του πει την αλήθεια και όλα όσα ξέρει.
Διότι ο Yoongi δεν ήξερε πως μια τέτοια ουσία έπεσε στα χέρια του φίλου του Jungkook, μα αν κάποιος έπρεπε να γνωρίζει αυτός ήταν ο Taehyung, με τον οποίο ο Jungkook στο πανεπιστήμιο είχε και περισσότερα κολλητιλικια από ότι με τον ίδιο.
"Δεν είμαι σίγουρος. Δεν έπρεπε να το έχει. Πάει τόσος καιρός. Θα έπρεπε να το είχε πετάξει το κουτί μα πήγα σπίτι του και βρήκα μόνο μερικά χάπια σκορπισμένα στο πάτωμα του γραφείου του, το κουτί πουθενά. Μπορεί να έχει κι άλλα." Ο Taehyung είπε εκφράζοντας της ανησυχες σκέψεις που είχε μέσα στο μυαλό του.
Εκείνος δεν είχε φανταστεί ότι την ημέρα που εκείνος θα του έδινε αυτά τα χάπια για να τα πετάξει για εκείνον, ο Jungkook θα τα κρατούσε.
Ο Taehyung στον φοιτητικό του καιρό είχε πόλους φίλους, ένας από αυτούς και ο άνθρωπος που έφτιαξε αυτά τα χάπια. Ήταν καθηγητής χημείας στο πανεπιστήμιο του, και ο Taehyung είχε πιάσει φιλιά με τον κατά πολλά χρόνια ανωτέρω του, βοηθώντας τον στα πειράματα του.
Ο τύπος είχε μεγάλο πάθος για την βιολογία και την χημεία και είχε περάσει πολλά στην ζωή του μα ζούσε με την φιλοσοφία ότι όλα είναι στο μυαλό, και μία εμμονή τον είχε πιάσει να ελέγξει το μυαλό.
Φυσικά τότε ο Taehyung τον έβρισκε αστείο και άκακο καθώς τα πειράματα του ποτές δεν έβγαιναν με επιτυχία, μέχρι που έφτιαξε αυτό το περίεργο χάπι που έφερνε μερική απώλεια μνήμης σε όποιον το έπερνε.
Βέβαια μια τέτοια εφεύρεση δεν ήταν καν εφεύρεση, μιας και ήδη υπήρχε και είχε απαγορεύετη σαν χάπι. Οπότε λόγω νόμον εκείνος τα έκαψε όλα έκτος από ένα κουτί που είχε ο Taehyung μαζί του για δείγμα.
ESTÁS LEYENDO
Mr Player //BTS Greek FF
Fanfic-"Δεν ταιριάζετε.. "Είπε καθώς έκανε ένα βήμα πιο κοντά της "και νομίζω μπορώ να σε ικανοποίησο πολύ καλύτερα." ------------------------------------------------- -"Δεν νομίζεις ότι το παρατραβας το αστείο?" Τον ρωτάει εκείνη, δίνοντας του ενα αγριεμ...