Κεφάλαιο 13

191 30 42
                                    

Η Δήμητρα βγαίνει από το κτίριο όπου έχει το γραφείο της μιας και ήταν μεσημέρι και μετά από όλα τα ραντεβού που είχε σήμερα με τους πελάτες της χρειαζόταν στα σίγουρα ένα διάλειμμα.

"Στο τέλος θα καταντήσω εγώ ποιο στρεσαρισμενοι από αυτούς." Μουρμούρισε στον εαυτό της καθώς είχε σταμάτησε στην εξώπορτα του κτιρίου ψάχνοντας στην τσάντα της για το πορτοφόλι της που από ότι φαίνεται είχε ξεχάσει πάνω στο γραφείο της.

"Η ψυχολόγος χρειάζεται ψυχολόγο φαίνεται. "Μία φωνή ακούστηκε πίσω της που τράβηξε την προσοχή της και μόλις γύρισα ήρθε αντιμέτωπη με τον Taehyung ο οποίος της εριξε ένα χαμόγελο μετά από αυτά του τα λόγια.

"Από ποτέ άρχισες να μιλάς με τον εαυτό σου?" Την ρωτάει εκείνος ακόμα αστειευομενος και η Δήμητρα του χάρισε ένα μικρό γελακι πριν του μιλήσει.

"Τι να κάνω, συμβαίνει και αυτό μερικές φορές, όλα στην ζωή είναι. Αλλά για να έχουμε καλό ρώτημα εσύ πώς και από εδώ? "Ο Taehyung άφησε την έκφραση του προσώπου του να αλλάξει σε μια ποιο σοβαρή πριν της απαντήσει.

"Η αλήθεια είναι ότι χρειάζομαι την βοήθεια σου σαν ψυχολόγος σε ένα θέμα. "Εκείνος της είπε ψέματα καθώς βασικά αυτό ήταν ο τρόπος που είχε σκεφτεί για να την πλησιάσει και από εδώ και πέρα να έχει ένα λόγο να συναντηθούν όσο συχνά θέλει εκείνος χωρίς να φαίνεται ύποπτος.

" Βέβαια, μετά χαράς να βοηθήσω αλλά τώρα πήγαινα για να πάρω να φάω κάτι βασικά." Η Δήμητρα του απάντησε με ένα χαμόγελο αν και πριν το κάνει αυτό θα έπρεπε να πάει ξανά πάνω για να πάρει το πορτοφόλι της.

"Πάμε μαζί, με την ευκαιρία μπορούμε να το συζητήσουμε στο δρόμο. "Της πρόσφερε ο Taehyung κάνοντας το χαμόγελο της Δήμητρας να γίνει αμήχανο.

"Ναι, ξέχασα το πορτοφόλι μου πάνω οπότε αν δεν θα σε πειράζε να με περιμένεις μια στιγμή." Εκείνη του είπε και γύρισε για να φύγει προς τα μέσα αλλά το χέρι του Taehyung που την έπιασε από το καρπό την σταμάτησε.

"Κερνάω εγώ, μην σκας. Απλά πάμε γιατί ο χρόνος μου αντίθετα με τον δικό σου είναι σφιχτός. "Ξεφωνησε εκείνος έχοντας στο νου του ότι σε μια ώρα έπρεπε να είναι στο σχολείο διότι είχε μάθημα να κάνει.

"Εμμ.. Εντάξει τότε. Υποθέτω θα σε ξεπληρώσω αργότερα. "Η Δήμητρα συμφωνισε και οι δύο τους άρχισαν να περπατάνε στο πεζοδρόμιο μέχρι που ένα αμάξι πέρασε με ταχύτητα τρομαζοντας την Δήμητρα η οποία ήταν στην άκρη του δρόμου.

Mr  Player //BTS Greek FFWhere stories live. Discover now