Κεφάλαιο 64

145 19 66
                                    

Η Λίζα καθόταν στο γραφείο της Σοφίας και δούλευε στον υπολογιστή, έχοντας γυρίσει νωρίτερα σπίτι από της άλλες μέρες.

Δεν είχε ανάγκη να κάθεται εκεί για να κάνει την δουλειά της και τέλος πάντων δεν ήθελε και να κάτσει, καθώς ήταν κάπως μπουχτισμενη με τον Jungkook.

Η υπομονή της είχε αρχίσει να τελειώνει και ειλικρινά χρειάζεται ένα διάλειμμα από εκείνον αυτή τη στιγμή, ένα διάλειμμα που δυστυχώς δεν μπορεί να έχει γιατί είναι και γυναίκα του δήθεν.

Μπάχαλο, μπάχαλο, όλα μπάχαλο!

Εκείνη τραβήχτηκε από τον υπολογιστή εκνευρισμένη καθώς δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί και για όλα έφταιγε ο Jungkook φυσικά και η πράξεις του που περιτρυγιρνουσαν στο μυαλό της.

Το βλέμμα του όταν την κοιτάζει, το άγγιγμα του, τα φιλιά του, όλα ήταν τόσο δύσκολα να τα πετάξει στην άκρη καθώς την έκαναν μπάχαλο αισθηματικά. Ήταν μεγάλη πίεση για εκείνη όλοι αυτή η συχνή έκθεση στην επαφή παρόλο που είχε προσπαθήσει τόσο πολύ αυτές τις μέρες να μην το κάνει μεγάλο θέμα, μα ο Θεός ξέρει πόσες φορές ήθελε απλά να ούρλιαξει και να του πει να μην την ξανά αγγίξει ποτές ξανά.

Δεν ήταν ότι συχαινεται το άγγιγμα του απλά ήταν όλο τόσο πειστικό η μάλλον έφταιγε το γεγονός ότι δεν μπορούσε να τον εμπιστευτεί, την μία στιγμή έχει μια άλλη συμπεριφορά και την άλλη μία άλλη. Τι υποτίθεται να κάνει εκείνη μαζί του ακριβώς?

"Λιζααα" Η φωνή του να την καλεί έφτασε στα αφτιά της κάνοντας την να θέλει κρυφτεί κάπου καθώς διαπίστωσε ότι μόλις γύρισε σπίτι και έχει να τα ακούσει τώρα που έφυγε χωρίς εκείνον.

"Έρχομαι." Που να μην ερχόμουν. ' Του απάντησε εκείνη πριν πάρει μια βαθιά ανάσα και βγει από το δωμάτιο μόνο και μόνο να έρθει αντιμέτωπη με ένα μεγάλο αρκουδο.

"Γειά σας δεσποινίς μου. Θα θέλατε να χορέψετε μαζί μου?" Το μεγάλο καφέ λουτρινο αρκουδάκι έκανε πως μίλησε, κάνοντας την να χαμογελάσει και να κουνήσει το κεφάλι της στην γλυκιά χαζοβιόλα πράξη του Jungkook, ο οποίος κρυβόταν πίσω από τον αρκουδο.

"Σοβαρά τι σκεφτόσουν? "Των ρωτήσε εκείνη καθώς πήρε τον αρκούδο από τα χέρια του και φανέρωσε την φάτσα του από πίσω.

"Το ξέρω ότι έχεις θυμώσει πολύ σήμερα, έφυγες και από την δουλειά χωρίς να μου πεις τίποτα. Απλά θέλω να σε κάνω χαρούμενη." Της είπε εκείνος με ειλικρίνεια και εκείνη δεν μπόρεσε να χαμογελάσει καθώς τον προσπέρασε και κατευθύνθηκε προς το σαλόνι.

Mr  Player //BTS Greek FFOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz