Ο Jimin βγήκε από την πτήση του, αποχαιρεροντας τον Namjoon και την κοπέλα του την αεροσυνοδό, τους οποίους και είχε περιμένει να πάνε μαζί μέσα μετά που όλοι οι επιβάτες είχαν κατέβει.
"Ελπίζω να ανάρρωσης γρήγορα Jimin. Μας έχεις λείψει." Η Fumiko του είπε καθώς πλέον η τρεις τους ήταν έξω από την πίστα και εισήλθαν στον διάδρομο.
"Εγώ απλά χαίρομαι που γύρισες εδώ και θα έχεις την κοπέλα σου να σε προσέχει. Ανησυχούσα για σένα, μόνος σου σε αυτή την κατάσταση στο Τόκυο. "Ο Namjoon τον κοίταξε, το βλέμμα του δείχνοντας του ότι ακόμα δεν του είχε διευκρίνιση το γιατί πήγε στο Τόκυο αρχικά.
Ο ίδιος είχε φανταστεί από την φάτσα του εκείνη την ημέρα ότι πρέπει να είχε κάποιο σοβαρό καυγά με την κοπέλα του και ακόμα και τώρα μπορούσε να καταλάβει ότι ο Jimin δεν ήτανε στην κανονική του συμπεριφορά, μα απλά ελπίζε ότι τώρα που ήρθε μπορεί να τα ξανά βρουν και το χαμόγελο να ξανά έρθει στα χείλη του.
"Ευχαριστώ που νοιάζεσται βρε παιδιά, το εκτιμώ. Και Fumiko.. Πες συγνώμη στην αδερφή σου εκ μέρους μου όταν μιλήσεις μαζί της. Μπορεί να φέρθηκα λίγο απότομα σε κάτι." Η Fumiko αν και δεν κατάλαβε για τι πράγμα μιλάει ο Jimin, κούνησε το κεφάλι της καταφατικά έχοντας σκοπό να ρωτήσει την αδερφή της, Ayame αν είχε γίνει κάτι μεταξύ τους.
Οι τρεις τους συνέχισαν μερικές συζήτησης περί κουφον περιστατικών στης πρόσφατες πτήσεις τους πράγματα που έφερε γέλια μεταξύ των συνεργατών καθώς έφτασαν στο check in και ο Jimin πέρασε πρώτος.
Εκείνος κοίταξε το κινητό του περιμένοντας να βρει κάποιο μήνυμα από την Λίζα που του είχε πει ότι θα τον ενημέρωση όταν φτάσει στο αεροδρόμιο, μα φαίνεται δεν του είχε στείλει τίποτα.
"Hyung εγώ πάω, θα τα πούμε μετά. Fumiko μην τον κουράζεις πολύ στο σπίτι." Εκείνος άφησε ένα παιχνιδιαρικο σχόλιο πριν απομάκρυνθει, ακούγοντας ένα 'σκασε Park Jimin! "πίσω από την πλάτη του που τον έκανε να χαμογελάσει λίγο.
Εκείνος περπάτησε παρα μέσα, έχοντας σκοπό να πάει να πάρει τα υπάρχοντα του, μα καθώς πλησίασε προς της κινούμενες σκάλες, τα βήματα του στάθηκαν μία στιγμή, βλέποντας μία Λίζα κουλουριασμενη σε μια γωνιά κοντά στης σκάλες, και όλοι οι περαστικοί να της ριχνουνε βλέμματα.
Και ο ίδιος δεν θα την είχε αναγνωρίζει αν δεν ήτανε τα ρούχα της με τα οποία είναι πολύ γνωστός.
Πλέον με γοργά βήματα την πλησιάσε ανήσυχος λίγο για την συμπεριφορά της. "Λιζα" Την καλέσε μόλις έφτασε πολύ κοντά της και εκείνη σήκωσε το κεφάλι της απότομα, φανερώνοντας του το τρομοκρατημένο βλέμμα της.
CZYTASZ
Mr Player //BTS Greek FF
Fanfiction-"Δεν ταιριάζετε.. "Είπε καθώς έκανε ένα βήμα πιο κοντά της "και νομίζω μπορώ να σε ικανοποίησο πολύ καλύτερα." ------------------------------------------------- -"Δεν νομίζεις ότι το παρατραβας το αστείο?" Τον ρωτάει εκείνη, δίνοντας του ενα αγριεμ...