Κεφάλαιο 52

134 16 45
                                    

Η Σοφία είχε ξυπνήσει νωρίς για να μαγειρέψει, πράγμα που δεν ήταν του φόρτε της και το γνώριζε.

Και ακριβώς επειδή το γνώριζε σκέφτηκε ότι άμα σηκωνόταν νωρίτερα και έκανε περισσότερες προσπάθειες, θα πέτυχενε και καμιά σωστή τηγανητα μα έως στιγμής, φαίνεται πως είχε σκεφτεί λάθος.

"Μα πως γίνεται να μην έχει γλιτώσει ούτε εναα γαμωω!" Παραπονέθηκε εκείνη αφήνοντας με θυμό την σπάτουλα να πέσει στο νεροχύτη.

"Σοφία Τι καίγεται?" Ξαφνικά ακουστικέ η φωνή του Jimin από το σαλόνι, στο οποίο μόλις είχε εισέλθει μετά που βγήκε από το μπάνιο πλέον φρέσκος φρέσκος.

" Τι εννοείς καίγεται?! Μαγειρεύω!" Του απάντησε εκείνη θυμωμένα και εκείνος αργά λόγω των πλευρών του, πλησίασε προς την κουζίνα, ρίχνοντας μια ματιά στης τηγανητές που ήταν στο πάγκο.

"Κατά καμένα είναι Σοφία μου. Τι μαγειρεύω μου λες, ψήνω πρέπει να πεις με τόσο καπνό. "Εκείνος σχολίασε, ξεσποντας στα γέλια πράγμα που δεν πολύ ευχαρίστησε την Σοφία που τον αγριοκοιταξε.

"Ξέρω δεν είμαι και καλή στο μαγείρεμα αλλά έχε λίγο τακτ ρε! O Jungkook ποτέ δεν γελούσε και έτρωγε και ότι και αν έφτιαχνα! "Του είπε εκείνη, δίχως να σκεφτεί ότι μόλις τον είχε συγκρίνει με τον αδερφό του Πράγμα που δεν ευχαρίστησε τον Jimin καθόλου και έκοψε και το γέλιο του.

" Εγώ δεν είμαι ο Jungkook και σίγουρα δεν μου αρέσει να καλοπιανω κανέναν. Και ούτε να σκέφτεσαι ότι θα φάω κανένα από αυτά." Ο Jimin στράφηκε κάπως απότομα προς εκείνη καθώς η σύγκριση τον είχε τικαρη αρνητικά μα και πληγώσει.

"Ναι καλά, από της τρεις λέξεις που λες δύο είναι ψέματα. "Σχολίασε η Σοφία, πλέον αρπάζοντας το πιάτο για να το πετάξει, διότι παρόλο που δεν ήθελε να το παραδεχτεί, δεν τρωγόταν αυτά.

"Αυτό δεν είναι αλήθεια. Δεν έχω πει ποτέ ψέματα." Υπερασπιστηκε ο Jimin τον εαυτό του, καθώς τράβηξε την καρέκλα για να κάτσει, διότι δεν το πολύ έχει να μένει όρθιος για μεγάλο χρονικό διάστημα.

"Αυτό και αν είναι ψέμα. Άμα ήταν έτσι θα είχες πει στον Jungkook ή στην Λίζα για το τι έγινε μεταξύ μας, ή στον οποίον διποτε." Η Σοφία σταύρωσε τα χέρια της καθώς είπε αυτά τα λόγια, αισθανοντας σαν να τον έχει στριμώξει.

"Δεν τους είπα ψέματα απλά ποτές δεν με ρώτησαν ευθεία. "Της είπε εκείνος έχοντας ένα δίκαιο καθώς το να κρύβεις μια πληροφορία δεν είναι το ίδιο σαν να ψεύδεσαι.

Mr  Player //BTS Greek FFWhere stories live. Discover now