Η Σοφία έσπρωξε απότομα τον Jimin, φέρνοντας την πλάτη του σε σύγκρουση με την εξώπορτα πίσω του. Ένα εκφωνημα πόνου μα και εκπλήξεις αφήνοντας τα χείλη του.
"Πράγματα γιατί είσαι έτσι?! Δεν μπορείς να εισέλθεις σαν άνθρωπος?" Του φώναξε εκείνη, πλέον ταραγμένη από το φιλί του που σχεδόν την παρέπεμψε σε πράξεις που δεν είχε σχεδίαση για αυτήν τους την συνάντηση.
"Καλά ηρεμήσει. Συγνώμη, απλά μου έλειψες και - "Εκείνος πήγε να εξηγήσει μα η Σοφία έκοψε τα λόγια του με φορά.
" Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα Jimin. Δεν θα έπρεπε να σου λείψω! Δεν σου είμαι τίποτα για να σου λείψω, με καταλαβαίνεις!" Του είπε, η φωνή της στα ύψη πλέον, καθώς δεν μπορούσε να ελέγξει τον θυμό της.
"Μην το λες αυτό. Εσύ είσαι πολλά για μένα Σοφία. "Της απάντησε εκείνος το βλέμμα του μαλακό καθώς έκανε ένα βήμα να την πλησιάσει μα εκείνη απομακρυνθηκε περαιτέρω.
" Ναι καλά! Το ξεκαθάρισες καλά ότι έχεις μόνο σωματική έλξη προς το πρόσωπο μου Jimin. Μόνος σου το έχεις πει οπότε άσε τα ψέματα. "Η Σοφία του είπε κάνοντας τον να μετανιώσει για αυτό του το ψέμα καθώς εκείνη την στιγμή είχε σκεφτεί ότι θα ήταν καλύτερο αν εκείνη δεν ήξερε για τα αληθινά συναισθήματα του.
Αμα ήξερε ότι σε εκείνον άρεσε από την πρώτη στιγμή που την είδε, αμα ήξερε πόσες νύχτες είχε περάσει σκεφτομενος το πως να της ζητήσει να γίνει κοπέλα του και πως για ένα μικρό διάστημα νόμιζε πως εκείνη αισθανόταν το ίδιο, φυσικά αυτό μέχρι που ήρθε με τον αδερφό του μετα από μερικές μέρες και του ανακοίνωσαν ότι οι δύο τους ήταν πλέον σε σχέση.
Αν ήξερε το ποσό είχε πληγωθει εκείνη την ημέρα, πόσο έκλαψε μόνος του εκείνη την νύχτα και πόσο δύσκολο του ήταν να ξανά μένει στην παρέα και τον δύο τους χωρίς να εκφράζει τις σκέψεις του.
Μα φυσικά και όλα αυτά δεν μπορούσε να τα πει σε κανέναν, διότι απλά φοβόταν ότι θα ρεζιλευε τον εαυτό του μα και θα πληγωνωνταν κι άλλο από τα σκληρά λόγια που μπορεί να ακολουθήσουν.
"Σοφία μπορείς απλά να ηρεμήσεις λίγο και να μιλήσουμε-" Εκείνος προσπαθήσε να την προσέγγιση ξανά το βλέμμα του αρκετά λυπηρό μα η Σοφία ήξερα καλά ότι αμα τον άφηνε να μιλήσει ή έστω να συνεχίσει να την κοιτάζει με αυτό το πονεμένο βλέμμα, εκείνη θα λυγιζε, και εκείνη δεν το θέλει αυτό.
Αυτή την φορά ήταν αποφασισμένη να βάλει ένα τέλος, σε οτιδήποτε και αν ήταν ότι είχαν μεταξύ τους.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mr Player //BTS Greek FF
Fiksi Penggemar-"Δεν ταιριάζετε.. "Είπε καθώς έκανε ένα βήμα πιο κοντά της "και νομίζω μπορώ να σε ικανοποίησο πολύ καλύτερα." ------------------------------------------------- -"Δεν νομίζεις ότι το παρατραβας το αστείο?" Τον ρωτάει εκείνη, δίνοντας του ενα αγριεμ...