Κεφάλαιο 31

162 26 37
                                    

Ο Jungkook έφτασε στο σπίτι του ακόμα κάπως ζαλισμένος, παρόλο που είχε πιει τρεις καφέδες και φρεσκαριστη, πλέον φορώντας ρούχα που δεν μυριζαν αλκοόλ.

"Μωρό μου ήρθα ~" Ξεφωνησε, κλείνοντας την πόρτα πίσω του, η ίδια του η φωνή ενόχληση για τον πονοκέφαλο που τον κυριαρχούσε.

Η Σοφία δεν άργησε να πεταχτεί από μια γωνία μετά από λίγα λεπτά και να πέσει στην αγκαλιά του, τα χείλη της περνώντας τα δικά του, τρυφερά, δείχνοντας το ποσό της έλειψε.

Ένα χαμόγελο δεν μπόρεσε πάρα να φράση στα χείλη του Jungkook σε αυτή της την πράξη, ευτυχία γεμίζοντας την καρδιά του.

"Πως πήγε σήμερα?" Τον ρώτησε εκείνη, τα χέρια της ακόμα τυλιγμενα στο λαιμό του και εκείνος απλά πέταξε το χαρτοφύλακα του στην άκρη, τυλιγωντας τα χέρια του στην μέση της και φέρνοντας το σώμα της ποιο κοντά του.

"Ο κύριος Lee μας επισκεφθείκε πάλι. Είμαι πτώμα αλλά τα φιλιά σου σίγουρα μπορούν να με κάνουν να μην σκέφτομαι την κούραση." Της απάντησε με ένα χαμόγελο, πριν σκυψη στο λαιμό της αφήνοντας μικρά υγρά φιλια.

"Για κουρασμένος, σαν πολλές όρεξης δεν έχεις? "Τον ρώτησε η Σοφία καθώς τον απομάκρυνε ελαφρά, χαμογελοντας του.

" Πήγαινε άλλαξε και έλα. Έχω στρώση τραπέζι. "Του είπε εκείνη και εκείνος της έδωσε αλλο ενα πεταχτώ φιλι πριν πάει προς το υπνοδωμάτιο για να κάνει οτι ακριβώς η γυναίκα του του είπε.

Η Σοφία τον παρακολούθησε με τα μάτια της μέχρι που έφυγε από το οπτικό της πεδίο και μετά άφησε ελεύθερη την ανάσα που κρατούσε.

Ηρέμησε Σοφία, η Λίζα δεν το εννοούσε αυτό που είπε εχτές. Δεν είναι ικανή να το κάνει έτσι και αλλιώς. Ασε που ο Jungkook με αγαπάει όσο τίποτα. Δεν έχω τίποτα να φοβάμαι.

Εκείνη καθησυχασε τον εαυτό της καθώς όλοι μέρα σκέφτονταν μόνο αυτά της τα λόγια και ομολογεί την είχαν πανικοβαλη.

Το γεγονός ότι δεν ήξερε τι θα γίνει μετά, την τρόμαζε. Εκείνη ήταν αρκετά απρόοπτη στο κάτω κάτω και δεν ήταν εύκολο να προβλέψεις της κίνησης της.

Η Σοφία έμεινε στην συνοδεία τον σκέψεων της μέχρι που ο Jungkook επανήλθε, με ένα βρεγμένο μαλλί, μια κοντομάνικη μπλούζα που είχε ακόμα να φορέσει και απλά κρεμόταν στο λαιμό του και μια σκουρόχρωμη γκρι φόρμα.

"Τι καλό έχουμε" Είπε εκείνος καθώς τράβηξε την καρέκλα του και κάθισε, το βλέμμα του ταξιδεύοντας τα φαγητά μπροστά του.

Mr  Player //BTS Greek FFWhere stories live. Discover now