Ο Jimin κατέβασε την τελευταία γουλιά από το μπουκάλι του, καθώς είχε απλωθεί στον καναπέ του Namjoon, στο σπίτι του, όπου και είχε πάει να τον επισκεφτεί.
Εκείνος του τα είχε αραδιάσει όλα πάνω στο μεθύσι του, το πως ήθελε να ξερίζωσει την καρδιά του και απλά να την πετάξει μακριά να την φάνε τα σκυλιά. Θα πονούσε λιγότερο, του είπε. Λιγότερο από το να δει τον αδερφό του και την Σοφία ξανά μαζί.
Ο namjoon η αλήθεια είναι ότι δεν το περίμενε όλο αυτό, ειδικά από τον Jimin, ο οποίος ποτέ δεν έλεγε ότι κάτι δεν ήταν καλά. Πάντα, κάθε φορά που ο Namjoon τον ρωτούσε αν τρέχει κάτι μαζί του, όταν τον έπιανε σε στιγμές που τα μάτια του έκρυβαν μια θλίψη, ο Jimin πάντα του απαντούσε ότι ήταν καλά και ότι θα το έφτιαχνε, ότι και αν συμβεί.
Οι δύο τους ήταν καλή συνεργάτες μα η αλήθεια είναι ότι ο Jimin ποτέ δεν είχε ανοιχτή έτσι σε εκείνον. Και ο μόνος λόγος που ο ίδιος είχε φτάσει στο κατώφλι του Namjoon, ήταν επειδή δεν μπορούσε να πάει στον Taehyung η τον Yoongi, διότι υποτίθεται ότι εκείνος δεν ήταν στην Korea ακόμα και διότι δεν ήξερε πως να τους αντιμετώπιση και δαύτους.
Είχε πολλά να πει και μαζί τους, και για όλα τα μυστικά, σε σχέση με τον Jungkook και αυτα τα χάπια, τα οποία του κράτησαν.
"Έχεις άλλο?" Ο Jimin ρώτησε, καθώς το μπουκάλι πια δεν έβγαζε σταγόνα παραπάνω και ο ανήσυχος Namjoon απλά τον κοίταξε για λίγο, πριν σηκωθεί από την θέση του και πάει κοντά του, παίρνοντας το μπουκάλι μακριά από το κράτημα του.
"Είναι το τρίτο μπουκάλι. Φτάνει για απόψε Jimin. Έλα, θα σε πάω σπίτι." Του είπε απαλά, μα ο Jimin δεν έλεγε να κουνηθεί.
"Άκουσε με. Δεν κερδίζεις κάτι έτσι. Ξέρω πως είναι να πονάς από έρωτα αλλά με τον καιρό θα καταλάβεις ότι υπάρχει λόγος που δεν έχεις ότι δεν έχεις και λόγω που έχεις ότι έχεις. Μπορεί τελικά αυτή η Σοφία να μην είναι ότι χρειάζεσαι, απλά ότι θέλεις. Και αυτό έχει διαφορά. "Ο Namjoon έκανε μια ακόμα προσπάθεια να του μιλήσει όπως είχε κάνει αρκετές φορές από την στιγμή που ο Jimin είχε έρθει σπίτι του.
" Μην το λες αυτό. Εκείνη είναι όλα. Ότι θέλω και ότι χρειάζομαι. Είναι η γυναίκα που αγάπησα όσο καμία άλλη στην ζωή μου. Καίγεται η ψυχή μου. Πονάω." Ο Jimin απάντησε σε μια καθαρά ευάλωτη φωνή που έκανε τον Namjoon να αισθάνεται λύπη που ο φίλος του ήταν σε τέτοια θέση.
" Συγνώμη. Δεν θα πω τίποτα τότε. Απλά.. Ασε με να σε πάω σπίτι σήμερα. Και αύριο θα είναι μία άλλη μέρα. Θα δεις. "Του είπε καθώς έφερε το χέρι του στο μπράτσο του Jimin και τον βοηθήσει να σηκωθεί, ευτυχώς αυτή την φορά, εκείνος δεν έκανε καμία αντίρρηση, παρά έσκυψε το κεφάλι του και άφησε τον Namjoon να τον καθοδήγηση.
ESTÁS LEYENDO
Mr Player //BTS Greek FF
Fanfic-"Δεν ταιριάζετε.. "Είπε καθώς έκανε ένα βήμα πιο κοντά της "και νομίζω μπορώ να σε ικανοποίησο πολύ καλύτερα." ------------------------------------------------- -"Δεν νομίζεις ότι το παρατραβας το αστείο?" Τον ρωτάει εκείνη, δίνοντας του ενα αγριεμ...