Κεφάλαιο 49

132 15 45
                                    

"Ήθελες να χρησιμοποιήσεις το μπάνιο να φανταστώ. Πέρνα ελεύθερα." Η Λίζα έκανε στην άκρη και προσπέρασε τον Jungkook, καθώς προσπάθησε να φερθεί όσο ποιο φυσιολογικά γίνεται μετά που τον είδε φάτσα κάρτα μπροστά της, μόλις άνοιξε την πόρτα του μπάνιου.

Εκείνη προχώρησε προς το σαλόνι όπου και μάζεψε το παλτό της και το κρέμασε στην θέση του, από την άκρη του ματιού της έχοντας προσέξει τον  Jungkook να παραμένει στο ίδιο σημείο και απλά να την παρατηρεί.

"Jungkook, δεν πας για ύπνο λέω εγώ. Είναι είδη αργά και έχουμε δουλειά αύριο." Του είπε εκείνη πριν κατευθυνθεί προς την κουζίνα, δήθεν απασχολημένη με κάτι.

"Θέλω να κοιμηθούμε μαζί." Τα λόγια του που έφτασαν στα αφτιά της την έκαναν να παγώσει προς στιγμής πριν γυρίσει να τον αντικρίσει.

" Jungkook, δεν θυμάσαι τι είπαμε εχτές?" Του είπε και εκείνος απλά χαμογέλασε καθώς την πλησίασε.

"Το ξέρω, απλά να κοιμηθούμε στο ίδιο κρεβάτι έστω. Τόσο καιρό παντρεμένη αποκλείεται να μην καταφέραμε τουλάχιστον να φτάσουμε έως σε αυτό το σημείο." Τα λόγια του ήταν σαν να την προκαλούσε να πει όχι, ενώ το χαμόγελο παρέμεινε στα χείλη του, κάνοντας ένα ρίγος να ταξιδέψει την πλάτη της Λιζας.

" Ν-Ναι.. Υποθέτω.. Αλλά εσύ στην πλευρά σου και εγώ στην δική μου! "Του είπε εκείνη, ενα δάχτυλο σηκωμένο δείχνοντας εκείνον και μετά εκείνη, κάνοντας φανερή την απόσταση, η οποία ήταν άκρως σημαντική στο μυαλό της Λιζας.

"Υπόσχομαι." Ο Jungkook έδωσε τον λόγο του, πλέον τα μάτια του λάμποντας από χαρά, πράγμα που ευχαρίστησε την Λίζα που τουλάχιστον ήταν χαρούμενος και όχι σιωπηλός όπως πριν.

"Παω να αλλάξω εγώ πρώτα τότε, εσυ περίμενε εδώ." Του είπε εκείνη καθώς τον προσπέρασε και κατευθύνθηκε προς το δωμάτιο.

"Πειράζει να έρθω να βλέπω?" Ρώτησε ο Jungkook ένα πονηρό χαμόγελο στα χείλη του καθώς η Λίζα γύρισε απότομα και του χάρισε το πανικοβλητο βλέμμα της.

" Το να κοιτάς δεν έχει πρόβλημα. Δεν αγγίζω κάτι." Πρόσθεσε εκείνος καθώς άρχισε να κάνει βήματα κοντά της.

Τ-Τ-Τι!!! Τι είναι τούτος ρεε. Σοφιαααααα.

Πανικοβλιθηκε εκείνη στο μυαλό της καθώς πλέον ο Jungkook έφτασε μπροστά της και άνοιξε την πόρτα του υπνοδωματίου του για να μπουν.

" Κοίτα.. Ναι μεν δεν είναι άγγιγμα το να κοιτάς..δίκιο έχεις.. ΑΛΛΆ!-"

"Δεν έχει άλλα. Είμαι άντρας σου, δεν έχεις να ντρέπεσαι τίποτα από εμένα." Την διέκοψε ο Jungkook, πλέον αρπάζοντας την απο τον καρπό και βάζοντάς την μέσα στο δωμάτιο, αυτός στηρίζοντας την πλάτη του στην πόρτα που έκλεισε και σταυροσε τα χέρι του, σαν μποντιγκαρντ.

Mr  Player //BTS Greek FFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin