Η Λίζα περπατούσε στους διαδρόμους, έχοντας κάτι φακέλους στο χέρι τα οποία τα μεταφερνε από την γραμματεία της εισόδου, στο γραφείο του υπεύθυνο της, Shin.
Καθώς λοιπόν έστριψε στην γωνία εκείνη πάγωσε, βλέποντας τον Jungkook με τον γραμματέα του να βγαίνουν από την αίθουσα και εκείνη κρύφτηκε γρήγορα στην γωνία.
Εκείνη είχε κοιμηθεί εχτές στο δωμάτιο τον ξένων και σήμερα είχε ξυπνήσει πρωί πρωί και του είχε αφήσει το πρωινό έτοιμο πριν φύγει δίχως εκείνον, αποφεύγοντας τον μετά το χτεσινό.
Το να πει ότι είχε κοιμηθεί όλα το βράδυ θα ήταν ψέματα, διότι κάθε φορά που έκλεινε τα μάτια της αυτο το χαμόγελο του καθώς της έλεγε ότι ήταν περήφανος έφτανε μπροστά στα μάτια της, κάνοντας την να μην μπορεί να κοιμηθεί.
Κάνε απλά να μην περάσει από εδώ. Σε παρακαλώ, σε παρακαλώ.
Προσευχηθηκε εκείνη μέσα της πριν αποφασίσει να ρίξει μια ματιά στο διάδρομο να δει αν έφυγε, μα μόλις το έκανε αυτό, ήρθε αντιμετώπη με το πρόσωπο του, καθώς εκείνος την είχε πάρει χαμπάρι και την είχε πλησιάσει σιωπηλά.
"Α στο καλό! Θα μείνω στο τόπο ρε!"Του είπε καθώς είχε πεταχτεί δύο βήματα μακριά του, κατά τρομαγμένη και εκείνος μα και ο γραμματέας του δίπλα του απλά γέλασαν λίγο στην αντίδραση της.
"Και τι έκανες κρυμμένη πίσω από τον τοίχο ακριβώς?" Την ρώτησε εκείνος, τo ένα χέρι του στην τσέπη του παντελονιού του καθώς για άλλη μια φορά ήταν ντυμένος σε ένα ωραιότατο κοστούμι που τον κολακευε.
"Εμμ~~ήταν λερωμενος. Δεν κρυβομουν. Απλά.. Απλά τον καθάριζα.. Με το μανίκι μου. "Του είπε και η ίδια αντιλαμβάνοντας ότι κάνεις δεν θα το εχαβε αυτό όσο αμνησία και να είχε.
Ο Jungkook της έριξε ένα βλέμμα σηκώνοντας το φρύδι του πριν την πλησιάσει και της πει χαμηλόφωνα για να μην ακούσει κανείς άλλος πάρα εκείνη." Είσαι πολύ γλυκιά όταν είσαι αμηχανη."
ESTÁS LEYENDO
Mr Player //BTS Greek FF
Fanfic-"Δεν ταιριάζετε.. "Είπε καθώς έκανε ένα βήμα πιο κοντά της "και νομίζω μπορώ να σε ικανοποίησο πολύ καλύτερα." ------------------------------------------------- -"Δεν νομίζεις ότι το παρατραβας το αστείο?" Τον ρωτάει εκείνη, δίνοντας του ενα αγριεμ...