04 × Gizli Misafir.

10.4K 483 85
                                    

Medya - Ertan
Keyifli okumalar ❤️

_

"Sorun yine aynı yerde. Ben anlamadım ki o kadar parayı aldın daha 1 hafta geçmeden bozuldu gene."

"Bak güzel kardeşim şu parçayı sana ben satmadım tamam?
Ayrıca sana orjinal parçasını alman lazım diye de belirttim. Ama sen ille de gidip ucuza kaçıp çakmasını aldıysan benim de yapacak bir şeyim yok, o parçayı oraya takar, işimi yaparım."

Sabahtan beri vır vır konuşan adama karşı içimden defalarca sabır çekmiştim. Sanırım dalmama konusunda kendimi daha fazla. tutamayacaktım.

Zira ben İzzet gibi sabırlı bir insan değildim.

Pardon, Ustam!

"Ee ne olacak şimdi?"

"Bu sefer orjinal parçayı bulman lazım, bulamayacaksan satan arkadaşlar var."

"Yok istemem kendim bulurum."

"Bak güzel kardeşim, sen bu mahallede yaşamıyorsun ve beni belli ki tanımıyorsun ama benim elimden çıkan arabada hiçbir sorun olmadı, olamaz. Sen gidip çakma mal aldıysan bunun suçlusu ben değilim. Sen bence orjinal parçayı al, sonrada adam akıllı bir servise götür. Burası mahalle tamirhanesi, sana göre bir yer değil."

"Yok ya hem o kadar para al, şimdide git de. Ben bilmem, orjinal parçayı alacağım sen de tekrar yenileyeceksin. Beş kuruşta vermem ona göre."

"Babanın kölesi mi var lan karşında?" Diyerek müdahele etmiştim olaya. Sabahtan beri dır dır dır, vır vır vır beynimizin etini yediydi göt herif.

"Tamam sen karışma." Demişti İzzet bakışlarını bana çevirdiğinde.

"Sende pısırık mısın nesin anlamadım ki? Adam iki saattir dayılanıyor karşında ağzını açıp tek bir kelime etmiyorsun."

"Senin gibi olmadığım için olabilir mi? Höt zötle çözmüyorum ben meselelerimi."

"Bak birader şimdi o arabayı da alıyorsun, ve siktirip gidiyorsun anladın?"

"Dolandırıcılar! Polise şikayet edeceğim sizi."

"Sen hala burda mısın am biti." Diyerek yakasına yapıştığımda İzzet elimden zor almıştı. Adamsa arkasına bakmadan arabaya binerek uzaklaşmıştı.

"Ya sen benim başıma bela mısın oğlum? Piskopat mısın nesin sen?"

"Bir siktir git ya. Adam arabamı tamir edemedin, karşılığında dükkanı üzerime yap dese he he diyecektin."

Dediğimde derin bir nefes vermiş ve beni yakamdan aldığı gibi yanımızda ki arabanın kaputuna yatırmıştı.

"Bunu mu istiyorsun?
Böyle yapmamı mı? Bilmediğimi mi sanıyorsun ha?"

"Bunu bana değil o lavuğa yapacaktın."

"Yapmam. Kim olursa olsun, ben sorunlarımı insancıl bir şekilde çözerim. Bizim de senin gibi kanımızın damarlarımızda fokurdadığı zamanlarımız oldu ama geçti bitti. Benim bir ailem, annem kardeşlerim var..
Eşim var."

"Doğru, eşin var..
Hani şu geçen dükkanda ağlattığın."

"Seni ilgilendirmeyen konulara burnunu sokuyorsun çırak..Yapma!"

"Ah doğru ya senin gibiler ancak evde karısına kızına aslan kesilir, dışarıda bir adamın karşısında da aynı demin ki gibi yavru kedi olur."

Dediğimde beni arabanın kaputundan almış, bu kez duvarla kendi arasına sıkıştırmıştı.

"Ne biliyorsun ha?
Geleli daha ne kadar oldu da karşıma geçmiş ahkam kesiyorsun? Derdin ne oğlum senin?!"

JIGOLO | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin