62 × Tuzak

1.2K 72 99
                                    

Keyifli okumalar ❤

_

Altay;

Sabah gözlerimi yanında açtığım adamı izlemiştim bir süre..
Her şeyimizle normal evli çiftler gibiydik..
Gerçi zaten normal evli bir çifttik. Tek eksiğimiz benim şimdilik bu duruma , Sadiye alışmam, onun beni sevdiği gibi benim de onu sevmem ve bunun için önce onu daha yakından tanımamdı..

Aslında farklı odalarda uyumamızı önermişti Sadi ama ben bunun bize fayda sağlamayacağına karar vererek beraber uyumamızın daha doğru olacağını söylemiştim.

Sadiyi uyandırmamak için yatağımdan yavaş hareketler ile kalkıp elimi yüzümü yıkamış, ardından ikimiz için güzel bir kahvaltı tepsisi hazırlayarak yatak odamıza doğru yol almıştım..

Aslında içine çiçekte koymayı istemiştim ama elimin altında yoktu..
Eh ne yapalım o kadar kusur kadı kızında da olur demişler..

"Uyanmışsın."

Demiştim kahvaltı tepsisini özenle yatağa bırakarak.

"Niye bu kadar zahmet ettin ki, mutfakta yapardık. Kendini böyle şeyler için zorunlu hissetme."

"Zorunlu hissetmiyorum. Sen benim ne kadar inat ve dediğim dedik olduğumu unutuyorsun sanırım. Eğer zorunlu hissetseydim zaten şuan mutfakta olurduk. Hem sen benim eşim değil misin, ne olacak bu kadarcık uğraşmamdan."

"Teşekkür ederim."

"Afiyet olsun."

"Peki seni öpebilir miyim?"

Söylediği şey karşısında anlık afallasam da toparlamaya çalışmıştım kendimi.

"Nasıl yani?"

"Şey..
Ben- Yani sen öyle anlatınca bir an..
Mutlu oldum. O yüzden söyledim ama yanaktan sadece."

Karşımda küçük çocuklar gibi şekilden şekile girerken benim de yanaklarım alev almıştı..
Oysa bu eve ilk geldiğim günlerde dudaklarına yapışmıştım..

Fakat bu durum çok farklı, çok başkaydı işte.

Yanağımı uzattığımda kondurduğu tüy kadar hafif öpücükle bile kanım çekilmişti sanki. Öyle heyecanlandırmış, öyle utandırmıştı beni.

"Bugün ne yapacaksın?"

"Hangi anlamda?"

Diye karşılık verirken bir yandan da çatalını peynire saplayarak ağzına götürmüştü.

"Yani bugüne dair bir planın var mı? Malum kaç gündür evdeyiz."

"Yok. Beraber yaparız."

Bu sefer çatalına aldığı yumurtayı benim ağzıma uzattığında yemeğe başlamıştım.

"Ben Feyyazlarla buluşsak diyorum. Birde sen de demiştin ya, bankada ki paramı Peyaminin şirkete yatırım yapıp ortak olmak istiyorum diye, o konuyu da konuşuruz."

"Tamam öyle yapalım."

"Sen devam et o zaman ben bir kardeşimi arayayım akşam müsaitlerse buluşuruz."

"Burda konuş, rahatsız olmam."

_

Feyyaz;

"Önümüz yaz. Halamların yanına kaçar mıyız?"

"Almanyaya mı?"

"Evet..hani konuşmuştuk ya."

"Ama sonra başka bir yaz gideriz diye konuştuk ya."

JIGOLO | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin