43 × Alışma Süreci

1.5K 101 73
                                    

Günüm baya yoğun geçti..
Bölüm atmakta zorlandım haliyle.
Bu bölümü geçiş bölümü olarak kabul ederseniz sevinirim.

Keyifli okumalar 💋

_

Feyyaz;

Sabah gözlerimi açtığımda, sarmaş dolaş uyuduğum adamın yüzünü seyrediyordum..

Tıpkı bir bebek gibi uyurken , uyandırmaya kıyamasam bile mis kokusunu içime çekerek bir öpücük kondurmuştum yanağına.

Yanağıma kondurduğum öpücükle gülümserken, aslında uyumadığını anlamıştım.

"Pislik! Birde uyuyor numarası yapıyor."

"Uyurken beni izlemeni bir tık sevmiş olabilirim.. "

"O zaman sen benden önce mi uyandın?"

"Hı hı..
Seni seyrediyordum uyurken..
Hatta farketmedin ama seni öptüğüm için uyandın."

Bu kadar da aynı olunmazdı ama..

Yatakta birazcık doğrulup sırtımı yatak başlığına yasladığımda, ani bir hamlesi ile kucağıma yerleşmişti.

"Seni kucaktan indiremeyeceğiz anlaşılan."

"Öyle,
Burası benim tatlı, sıcacık aşk yuvam."

Demişti yüzünü boynuma gömerek.

"Hadi kahvaltı yapalım, sonra çıkmamız gerek. Bugün toplantılar peş peşe."

"Nasıl yani hemen mi çıkıyoruz."

"Evet, hemen çıkıyoruz."

"Oynaş?"

"Başım ağrıyor bu sabah."

Diyerek kahkaha atmaya başladığımda, kucağımdan inmiş ve yatakta öylece oturmuştu. Mutfağa doğru geçip kahvaltıyı hazırlamayı istesem de, onu orada öylece bırakmak içimden gelmemişti.

"Böyle yapmaya devam mı edeceksin?"

"Sen sevmiyorsun beni."

"Benim sevgimi sınama. Sevmiyor olsam şuan burda seninle ne işim var?"

"Ama benimle hiç ilgilenmiyorsun."

"İlgilenmiyor muyum? Gece beraber uyuduk farkında mısın sen?"

"Ama ben aramızda bir sınır olsun istemiyorum."

"Ben sınır koymuyorum zaten, sadece alışmaya çalışıyorum. Ne yani senin için aramızda ki ilişkinin önemli olan kısmı cinsel boyut mu? Gerçekten alışmaya çalıştığımı görmüyor musun? Ben daha önce birinin yanında uyumayı geç birinin elini bile tutmadım! Bir sevgilim olmadı, bir erkekle birlikte olmanın ne demek olduğunu bilmiyorum. Ve bunları zamanla öğrenmeye çalışıyorum..
Yanlış birşey yapmak istemiyorum, beklentini karşılamamaktan korkuyorum bunu anlamak bu kadar mı zor?

"Tabii ki her şey bu değil sen beni-"

"Ben seni gayet iyi anladım Peyami. Hadi kalk üstüne başına çeki düzen verde biran önce çıkalım."

"Kahvaltı?"

"Benim iştahım kaçtı, arabaya geçiyorum yiyeceksen ye gel sen."

Diyerek ayakkabılarımı giydikten sonra arabaya geçerek beklemiştim. Peyami de az sonra peşimden geldiğinde , sinirlerimin bozuk olduğunu anlamış olacak ki birşey söylemeden yola çıkmıştık.

_

Altay;

"Ellerine sağlık, sofra çok güzel görünüyor."

JIGOLO | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin