29 × Hasta Bakıcı

1.8K 104 77
                                    

Altay;

"Ne istiyorsunuz benden?"

Karşımda ki adam sorduğum soruyla beraber kafasını arkaya yatırmış bir şekilde kahkaha atıyordu.

"Sence?"

"Bak!
Yani bakın tefeci bey, benim size ödeyecek 155binim yok. Şuan benden çıksa çıksa 155 tl anca çıkar. Yani beni öldürürsünüz en fazla ki buda size birşey kazandırmaz."

"Ödeyemeyeceğin borçları niye alıyorsun o zaman?"

Demişti kadehinde ki viskiden bir yudum alırken.

"Ordan bakınca 155 bini ödeyecek biri gibi mi duruyorum?"

"Öyleyse neden aldın?"

"Almadım zaten. Ben 10 bin aldım sadece..
Ve onu da her ay ödüyordum. Sonra benden tek seferlik bir ödeme istediler, haliyle bende ödeyemedim. Ve insafsızca parayı faize bindirdiler. Sahi o nerde?"

"Kim?"

Demişti, kaşları çatık meraklı bir şekilde beni süzerken.

"Top sakallı bir beyfendi vardı."

"Haa, Şahin. Yok o, istifa etti."

"Anladım, siz yeni atandınız o zaman."

"Öyle ve mümkünse sana zarar vermek zorunda kalmadan borcunu öde."

"Maalesef, vereceksin gibi duruyor çünkü benden o kadar çıkmaz."

"............."

"Bak sen mantıklı bir adama benziyorsun. Sence o kadar param olsa ödemez miyim? Yahu ben günlük üç beş kuruş kazanabilmek için uğraşıyorum o kadar para bende nerden olsun? Hayır peşimde ki belalar bir rahat dursa, elim ekmek tutuyor çok şükür. Ödeyeceğim paramı azar azar.
Tamam, 155 bin olsun onu da öderim ama bir nefes aldırmıyorsunuz kaç aydır."

"Bizde borç ya ödenir, ya icabına bakılır. Borcu veremiyorsan borca karşılık birşey vermen gerek."

"Mesela, ev araba gibi mi?
Amcamları versem?"

"Sen benimle kafa mı buluyorsun?"

"Yok estağfrullah ne haddime. Ama benim evim yok, ailemde yok. Sadece amcamlar var onlarlada ilgim yok."

"Ha borca karşılık akrabalarını satacaksın yani?"

Dediğinde, odaya giren bir adam kulağına birşeyler fısıldamıştı. Adamın çıkmasının ardından, karşımda ki siyah takım elbiseli adam yüzünü bana dönmüştü.

"Karar verilmiş."

"Öldüreceksiniz değil mi?"

"..........."

"Anladım, boşuna zorlamayın."

Diyerek alaycı bir kahkaha atmıştım.

"Tefecinin acıyanını da ilk defa görüyorum.
Öldürün tamam! Ama bu size borcu geri getirmeyecek. Tabii o iğrenç egonuzu tatmin etmeye yarayacak sadece."

"Benimle geliyorsun."

Bileğimi sıkıca kavradığında peşinden sürüklenmiş, ve yanında iki adamla beraber ıssız bir deponun önüne getirmişlerdi beni.

Buraya kadardı işte..
Her kaçışın bir yakalanışı vardı..
Herkesten, peşindekilerden hızlı koşabilirdin, ama kaderinden asla.

Arabadan indiğimizde , adını bilmediğim siyah takım elbiseli adam diğerlerine dışarıda beklemeleri gerektiğini söyleyerek beni içeriye götürmüştü.

JIGOLO | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin