59 × Dönüş

1.1K 71 60
                                    

Altay&Yusuf sahnelerini medyada ki şarkı eşliğinde yazdım..
Dinleyerek okumanız eminim size de farklı hissettirecektir 💙

_

Altay'dan;

Duyduklarımın şoku ile öylece donup kalmıştım..

Bunca zaman sevdiğim adam öldü sanarken, üstelik amcamlar peşimde sanarak kaçarken, yıllardır hayatımı bir kaçak gibi yaşarken , zaman aksa bile ben yaşadığımız o son mutlu günden çıkamazken herşey bir yalandan mı ibaretti?

Yusuf hayatta mıydı yani?

"Lan! Lan bu sikik niye o gece öldü dedi ki o zaman?
Hadi o geceyi geçtim, lan gömdüklerini bile söyledi lan!!!"

"Bilmiyorum abi ama soracağım bunun nedenini ona."

"Ben-
Ben artık duramam burda. Ben de seninle geliyorum."

"Altay, sence bu iyi bir fikir mi?"

Demişti Sadi gergin bir yüz ifadesiyle..

"Ya ne yapacağım? Yusufum kim bilir ne kadar özlemiştir beni..
Kim bilir ne kadar düşünmüş, ne kadar üzülmüştür."

"Tamam, öyleyse ben de gelirim."

"Sadi saçmalama."

"Ne? Seni oraya yalnız bırakacağımı mı düşünüyorsun? Kardeşim sen de bir şey söyler misin lütfen?
Âltay'a bunu yapan o köpekler Feyyaz'a neler yapmazlar."

"Biz zaten kararımızı verdik ki..
Ben de köye gideceğim Feyyazla birlikte."

"E o zaman hep beraber gidiyoruz bu akşam."

Demiş ve yola çıkmadan önce eşyalarımızı da alarak Peyaminin evine geçmiştik.

"İyi bakıyor mu bakayım kardeşime enişte bey?"

"İyiyiz iyi."

"Sen ne zaman anladın?"

"Bilmiyorum ki abi..
Ben kendime bile itiraf etmekten korktum hep. Ama amcamlardan değil, annemin, kardeşlerimizin üzülmesinden korktum. Babamız zaten yoktu, ben de olmazsam başlarına geleceklerden korktum."

"Korkma. Ben varım artık..
Bilmiyorum.. kendi aşkıma bile sahip çıkamazken , sizi bırakıp gitmişken bu söylediklerim ne kadar güven verir sana ama. Şuan içim öyle bir mutlulukla, öyle bir güçle dolu ki..
Dünyayı bile karşıma alabilirim artık."

"Yusuf abi seni gördüğünde kim bilir ne kadar sevinecek."

"Önce o Cengiz itinin ağzını burnunu kırayım da..Sonra çıkacağım Yusufun da karşısına."

"Ya amcamlar? Onları unutuyorsun.."

"Amcanlar ağızlarını açtıkları an, kodesi boylar."

Demişti Sadi,
Peyamiyle beraber yanımıza gelirken.

"Nasıl yani?"

"Şöyle ki;
Sadi, amcanlar hakkında ufak bir araştırma yapmış. Bulaştıkları illegal işler var. Hatta bunlarla da sınırlı değiller."

"Yusuf'u vuran babası değil. Amcanlar yapmış, onlar öldürmek istemiş ve suçu da Yusuf'un babası üstlenmek durumunda kalmış. Ama işte sen ortadan kaybolunca, Yusufun babası da bir daha oğluma yaklaşmayın deyince, adam gerçekleri ötmesin diye daha da yaklaşmamışlar. Yani özetle, sen de Yusuf da bu kez o kadar güçsüz değilsiniz. Biz de yanınızdayız, her türlü kavuşacaksınız artık."

_

Feyyaz'dan;

Ve yola koyulmuştuk.
Uçakla geldiğimiz için kısa sürede varmış ve bizimkilerin karşısına çıkmıştık.

JIGOLO | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin