10 × Şüphe.

6.7K 244 56
                                    

İzzet'ten;

Sabah gözlerimi açtığımda kollarının arasında uyuduğum adam yanımda yoktu.
Biraz buruk bir şekilde yataktan kalkıp aşağı kata indiğimde, evde kimsenin olmadığını farketmiştim.

Annemin dün; Songül için düğün alışverişine çıkacaklarını söylediğini hatırladığımda mutfağın yolunu tutmuştum.

"İnmemeye biraz daha devam etseydin üst kata gelip üzerine zıplamayı düşünüyordum. Hazır evde de kimse yok."

Ertan'ın söylediklerini duysam da duymazdan gelmiş ve sanırım kendim de farketmeden trip moodumu açmıştım.

"Şş kime diyorum ben?"

Yanıma yaklaşıp omuzlarımdan tutarak kendisine doğru çektiğinde göz göze gelmiştik..

Yüzümün her detayını inceler gibi bakışı kalbimi eritirken, diliyle yaladığı ıslak dudaklarına gömülmemek için kendimi zor tutuyordum.

"Küs müyüz?"

"Bir miktar.."

"Bir miktar mı, O nasıl oluyor?"

"Sabah uyandığımda yoktun.."

"Yani..
Bunun için mi küstün? İyi de ben sabaha kadar seninle uyuyacağım diye söz vermedim ki sana. Ayrıca biri görebilirdi, hatırlatırım."

"Göremezdi. Unuttun herhalde, benim odama kimse kapıyı çalmadan asla giremez."

"Bak, atladığın bir detay var; Biz sevgili değiliz. Aramızda birşeyler yaşanmış olabilir, ama ben böyle işlere gelemem. Ve sen böyle tripler atacaksan dün yaşananlar son olsun."

"Öyle mi?"

".............."

Dili her ne kadar böyle söylese de gözlerinin söylemediği her halinden , suskunluğundan belliydi. Ama ağzından çıkanlar kalbimi kırmıştı bir kere..

"İyi, öyle olsun.
O pis sikine sahip çıkta bir daha kuytu köşelerde dibime dibime girme o zaman sakın. Madem yaşadıklarımızın senin için herhangi bir anlamı yok, o zaman git kendine başka bir oyuncak bul."

Diyerek gitmeye yeltendiğimde, kolumdan tutup tezgaha yaslamıştı bedenimi.

"Bana baksana sen! Ne bu tavırlar? Üç çocukla sokakta bırakmışım gibi davranmayı kes amk! Ben sana umut mu verdim, aramızda yaşananlar seksten daha fazlası mı dedim? Bak sakın, sakın bunu yapma bana anladın mı? Sakın..
Hisslerine sahip çık, aramız bozulmasın!"

"Benim hisslerim seni ilgilendirmez. Kendimi sana yamayacağımı falan mı düşünüyorsun?
Bir siktir git yaa!"

Diyerek kollarından kurtulup hızla üstümü değiştirmiş, ardından Ertanı beklemeden dükkana gelmiştim. Ben geldikten yaklaşık on dakika sonra Ertan da gelmiş ve beraber işe koyulmuştuk.

"Ben bile arabalardan anlamıyor olmama rağmen sorun motorda değil diyorum."

"Karışma bana."

"Ben senin çırağınım farkındaysan."

"O zaman çırak gibi davran patron gibi değil, burda usta olan benim."

"İyi, ne halin varsa gör Allahın cezası."

Diyerek cebinden sigara paketini çıkarıp bir tane almış ve yakarak dışarı çıkmıştı.

Geldiği günden beri pek iyi anlaşamıyorduk..
Ama bu sefer ki başkaydı. Onunla böyle olmaya dayanamıyor, ona böyle davrandığım için kendimi iğrenç hissediyordum..

JIGOLO | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin