50 × Hesaplaşma

1.3K 80 34
                                    

Hikayenin her bölümüne devamlı oy kullanan birkaç kişi var. Her zaman dikkatle takip ediyorum..

Tek tek isim yazmayacağım, onlar kendilerini çok iyi biliyor zaten..
Emeğe verdikleri karşılıktan ötürü kendilerine kocaman sarılıyorum🤗😍

Hayalet okuyucular da en azından oy vererek yaşam belirtisi verirse çok sevinirim😏

Keyifli okumalar,
Öpim? 💋

_

Feyyaz;

"Ne, ne demek oluyor bu?"

Diyerek oturduğum yerden ayağa kalktığımda, Peyami de telefonunu kapatarak telaşla yanıma doğru adımlamıştı.

"Ne oldu?"

"Duyduklarım doğru mu?"

Bakışları sinirle Yasemin'e yönelirken, Yasemin hızlıca odadan uzaklaşmıştı..

"Bu duyduklarım doğru mu Peyami?
Senin haberin var mıydı.."

Peyaminin izin verdiği günün öncesi insanların bana olan bakışı, Peyami beni yanından ayırmazken birden izin verişi, hatta kendisinin bile gerekli olmadıkça şirkete uğramayışı..

Demek bu yüzdendi, demek ki hakkımda çıkan dedikoduları bilmemem içindi.

"Ben-
Ben sadece duyup üzülmeni istemedim."

"Ne alaka ya Fırat bey ve ben ne alaka? Kim çıkardı bu iğrenç dedikoduyu?"

"Hadi gel otur şöyle birtanem. Ne olduysa oldu, umursamayalım boşver."

Umursayacaktım! Adımın saçma sapan bir şekilde ağızlara sakız olmasına izin veremezdim.

"Gidelim mi?"

"N-
Nereye?"

"Bilmem nereye olursa yurt içi veya yurt dışı. Birkaç günlüğüne kaçalım buralardan."

"Kaçmayalım Peyami!
Başka bir zaman seve seve gelirim seninle ama bu iftirayı benim temizlemem lazım hemde çok acil bir şekilde."

Bir hışımla odadan çıkıp , çalışanların birlikte çalıştığı kalabalık bir odaya dalarak Meltemi kolundan tuttuğum gibi sürüklemiştim peşimden.

"Yılan seni! Sen attın değil mi bu çamuru bana!"

"Ne diyorsun sen be!
Bırak kolumu , canımı acıtıyorsun."

"Niye ya, niye niye?!
Ne istiyorsun kızım sen benden?"

"Ben hiçbir şey yapmadım."

"Geç bunları Meltem! Eğer o attığın iftirayı temizlemezde hemen şuan kime ne anlattıysan bir yanlış anlaşılmadan ibaret olduğunu söylemezsen.."

"Ne yaparsın, sevgiline kovdurtur musun beni?"

"İnan bir an bile düşünmem."

"Sevgili olduğunuzu kabul ediyorsun yani..
Kimden duyduğumu merak etmiyor musun?"

"Etmiyorum, umrumda da değil. Beni böyle ucuz numaralarınla oyuna getiremezsin! Şuan kimse bilmiyorsa biz böyle tercih ettiğimiz için."

"............."

"Şimdi söyle bakalım. Bu saçmalığı temizleyecek misin yoksa eşyalarını toplamayı mı seçersin?"

"İyi yaparım istediğini."

"Aferin, ben de öyle düşünmüştüm zaten."

_

"Bir hışımla çıktın odadan..
Belki yalnız kalmak istersin diye peşinden gelmek istemedim."

JIGOLO | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin