40 × Bey amca ve Çocuk

1.7K 94 83
                                    

Feyyaz;

"Eve gidelim mi artık?"

"Bir dakika şimdi biz-
Yani birlikte miyiz?"

"..........."

"Kafanı salladın, sakın geri adım atma bu kez çok daha fena olurum bilesin."

"O zaman ben sana şöyle anlatayım..
Evet birlkteyiz, ama benim tüm bunları kabul edebilmek, korkularımın üzerine gidebilmek için zamana ihtiyacım var. O yüzden bir müddet gizli saklı olmak zorunda. En azından ailemin karşısına geçip onlara beraberliğimizi söyleyecek gücü kendimde bulanadek. Ha birde ben öyle aşkımlı canımlı konuşamam şimdiden bilesin."

"Güçleneceksin! Beraber güçleneceğiz. Beraberken birlikte büyüyecek birlikte öğreneceğiz herşeyi. Sen sadece yanımda ol yeter. Nasıl hitap edersen et hiç önemli değil..
Sen kendini hazır hissedinceyedek bey amca ve çocuk olmaya devam ederiz."

Dediğinde gülümsemiştim..
Gülümsediğimde o da gülümsemiş ardından yüzümü tek elinin arasına alırken kafamı hafif yan yatırmıştım.
Avuçlarında hayat bulurcasına..

"Bu romantik ambiansı hiç bozmak istemezdim sevgilim ama ben çok acıktım."

"Ne?"

"Acıktım diyorum midemde ziller çalıyor. Hani insanız ya acıkıyoruz falan."

"Onu demiyorum, hitap şeklin.."

"Haa sevgilim mi?"

Kalbim titremiş, vücudumun tüm hücrelerinde hissetmiştim heyecanı. Sevgili mi olmuştuk biz şimdi?

"Sevgilim değil misin?"

"Öyle miyim?"

"Öylesin ve bundan böyle sık sık duyacaksın. Hem benim kullanmam seninde kulağının alışmasına neden olur böylece sen de söylemeye başlarsın ilerde."

"Kalkalım mı? Sende biran önce eve geç , yemek ye. Kendini toparlamış, eskisinden de güçlü bir Peyami görmek istiyorum yarın karşımda."

"Ben birşey söyleyecektim aslında ama hemen itiraz edersin diye korkuyorum. Yani yanlış anlarsın diye çekiniyorum birazda..
Hani ilk günden eve davet ediyor gibi olmayacaksam, aceba akşam yemeğini beraber yapıp beraber yiyebilir miyiz? Devamında bir film izleriz belki, sonra ben filmin en heyecanlı yerinde senin dizlerinde uyumuş olurum..
Yani her sevgilinin yaptığı ufak tefek aktiviteler. Hani yoksa cinsel anlamda birşeyler planladığımdan değil ha sakın yanlış anl-"

Öyle heyecanlı heyecanlı anlatıyordu ki farketmeden taramalı tüfek moodunu açmıştı. Onu susturabilmemin tek yoluysa dudaklarına yapışmamdı. Hem bu sayede aramızda olabilecek cinsel yakınlaşmalardan kaçmayacağımı da görmüş olurdu.
Sevgili olmamıza alışmak için zamana ihtiyacım olabilirdi ama evlenmeden olmaz kafalarına girecek kadar da çekingen değildim. Hoş daha önce kimseyle beraber olmamıştım, nasıl olacak bilmiyordum ama bir şekilde kendimi buna da hazırlardım herhalde. Sonuç olarak onu seviyordum, sevgili olmuştuk ve beraber olmamızda hiçbir sakınca yoktu. Az sonra dudaklarından ayrıldığımda yüzünde ki şaşkınlıkla bu hamlemi beklemediğini anlamıştım.

"Bazen çok konuşuyorsun, bundan böyle susturabilmenin yöntemini buldum."

"Vallaha mı lan?"

Hay senin çenen kopsun emi Feyyaz!
Şimdi sırf onu susturmam için daha çok konuşmaya başlayacaktı..

_

Altay;

Aradan günler geçtikçe daha çok tanımaya başlıyorduk Sadiyle birbirimizi. Evden dışarıya pek çıkmıyordum ve dolayısıyla evde olduğumuz zamanlar sohbet ederek birbirimizi tanımaya çalışıyorduk tabii sadece neyi sevip nelerden hoşlandığımız üzerine bir sohbetti. Özelimi anlatamazdım ki anlatacak bir özelimde yoktu..
Büyük bir enkazdan geriye kalandım sadece.

JIGOLO | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin