"Peki bende birşey sorabilir miyim?"
Demişti İzzet çekingen bir ses tonuyla.
Ne soracağını merak eder bakışlarımı ona doğrulttuğumda, kafamı onaylarcasına sallamıştım."Hep beni konuştuk..
Benim ailem, benim geçmişim, benim hayallerim. Seni hiç dinlemedim..
Anneni babanı hiç anlatmadın bana. Tabii istemiyorsan zorlamam ama duymak isterim anlatırsan.""Anlatılacak öyle güzel anılarım yok benim.
Annemi hiç görmedim, tanımıyorum..
Kokusuna hasret büyüdüm hep. Ben küçükken ölmüş bir hastalıktan. Babam desen..
Sevgisizliğini, ilgisizliğini ve hatta nefretini hissederek büydüm hep.""Anlamadım, neyin nefreti?"
"Güzel soru. Ama cevabı bende yok..
Ben de senin gibi yıllarca bu soruya bir cevap aradım. Hatta zaman zaman babamla kavga ettiğimde ona da sordum ama bir cevap alamadım. Liseye kadar sabredebildim babamın yanında. Okuluma, seçeceğim mesleğe , hatta yiyeceğim yemeğe bile karışır olmuştu..
Bir gün kapıyı çekip çıktım. O günden beridir 7-8 senedir görüşmüyoruz. Ne o beni aradı, ne ben onun yokluğunu hissettim.""Peki nasıl yaşadın? Yani nasıl olduda o işi yapmaya başladın?"
"Ya babamın yanına dönüp onun koyduğu kurallara göre yaşayacaktım. Ya da zor da olsa kendi ayaklarımın üzerinde duracaktım. Tabii babamın yanında ki hayata yaşamak denirse.
Babam sadece onun oğlu olduğum, bir şekilde babam olduğu için bana bakmakta yükümlü sanıyordu kendini.. Bense onu bu dertten kurtardım. Garsonluk, temizlik elemanı, kasiyer, barista, barmen..
Bunlar sadece çalıştığım alanların bir kısmı. Emreyle barda çalıştığımda tanışmıştık. Şu jigololuk işini de bana ayarlayan arkadaşım oydu. Başta sadece kadınlarla oluyordu. Genç, olgun hatta yaşlı farketmeden..
Sonra bir gün gelip erkek bir müşteri var deyince benden yumruğu yedi tabii. Ama çok iyi para vereceği için kabul ettim. Bir yandan dersler, bir yandan ev kirası derken bu işe devam ettim..Başta güzel kazandım, rahat ettim ama sonra müşteriler azaldı tabii. Tek ve devamlı müşteri bir tek Peyamiydi. Neden benden vazgeçmediğini anladığımdaysa tekmeyi basmayı düşündüm defalarca ama olmadı. İyi para veriyordu her defasında."Dediğimde neler saçmaladığımı farkederek duraksamıştım bir anda..
Hay çenenin direğini sikeyim Ertan!
Adamla nasıl yattığını da anlat istersen."Şey saçmaladım galiba kusura bakma."
"Yok sıkıntı değil. Benimle tüm geçmişini detaylı bir şekilde paylaşman beni mutlu bile etti."
"Ne yani, şimdi kıskanmadın mı sen beni?"
"Neden kıskanayım ki? Sonuçta biz o zamanlar tanışmıyorduk bile. Geçmişin için seni yargılayamamda, kıskanamamda."
"Modern bir erkeğim diyorsun.."
"Yani çokta değil tabii. Bir keko yanım yok değil. Ama gerçekten kıskanmadım."
"İyi o zaman ben Peyamiyle olanların devamını anlatayım."
Diyerek sırıttığımda, ters bakışlarıyla yüzümde ki tüm gülümseme silinmiş ve gayet ciddi bir yüz ifadesi takınmıştım.
"Tamam canım herkes kıskanacak diye bir kaide yok. Benim sevgilim de kıskanmayıversin."
Başımı göğsüne doğru yaslayarak uyuyormuş numarası yaptığımda, kıkırdamama engel olamamıştım.
"Sen benimle dalga mı geçiyorsun birde."
Demiş ve altına alarak dudaklarını dudaklarıma mühürlemişti yine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JIGOLO | BXB
Ficción General[TAMAMLANDI] Hayatını jigololuk yaparak kazanmaya çalışan Ertan ve oto tamirhane ustası İzzet'in hikayesi. Başlangıç: 27.08.2022 Bitiş: 05.11.2022