60 × Kabuk Tuttu Yaralarım

1.1K 82 88
                                    

Feyyaz'dan;

Abimin kimseye yakalanmadan eve dönmesini beklerken, odamın penceresinden gelen sesle irkilmiştim. Perdeyi çekerek baktığımda, gördüğüm kişi ile yüzümde koca bir tebessüm oluşması bir olmuştu.

"Ya delirdin mi , ne yapıyorsun burda bu saatde?"

"Seni özlüyor olmam delirmekse, evet bir miktar delirdim galiba. Gelsene.."

"Saçmalama, olmaz."

"İyi ben geleyim o zaman."

Diyerek tırmanmaya çalıştığında gözlerimi şokla açmıştım..
Evimiz üç katlı, geniş bahçeli bir evdi..
Zamanında dedem yaptırmıştı..eski bir konakta diyebilirdik aslında..
Abimle bizim odamız ilk katta, annemlerin ve diğer kardeşlerimizin odalarıysa ikinci kattaydı. O yüzden Peyami'nin camdan içeri girmesi pek zor olmamıştı.

"Biri yakalarsa ne olur biliyor musun? Öyle patron forsun geçmez burda Peyami efendi."

Demiştim fısıldayarak..
Gülümseyişime eşlik ederken, yanaklarıma, boynuma, dudaklarıma kondurduğu öpücük sayılarını hatırlamıyordum bile..

"Hmmm bakıyorum baya özlemiş birileri.."

"Delirdim delirdim. Uludum falan hatta özlemimden.."

"Abartmasan?
Hem ne taş atıyorsun camıma, belki ben uyuyorum."

"Sadi ve Altay'ın görüştüklerini biliyorum.
Senin Altay'ı beklediğini de.."

"Ne yapayım? Annem yakalarsa yine bir ton laf eder biliyorsun. Amcamlar kodesi boyladı ama..
Biliyorsun annem hala tepemizde."

Aradan dört ay geçmişti..
Abim ve Yusuf yıllar sonra buluştukları gecenin ardından tekrar beraber olmaya karar vermiş ve tabii ki köyde tekrar duyulmuştu bu durum..

Amcamlar yine silahlarını çekip bu sefer ikisini de yaşatmamaya kararlıyken, Sadi ve Peyami'nin yardımıyla işledikleri suçlardan uzun yıllarca sürecek bir hapis cezası almışlardı..

Köyün büyükleri toplanarak Yusuf abi ve abimin birbirlerinden vazgeçmeyeceklerini bildikleri için ilişkilerine kimsenin karşmadığını, kimsenin ses etmeyeceğini söyleyerek istedikleri gibi yaşayabileceklerini söylemeleri üzerine,
Annem de her ne kadar durumdan memnun olmasa bile onay verince, sonunda inanması her ne kadar zor olsa bile düğünlerini yapmaya karar vermiştik.

Taki;
Yusuf'un babasının hapishanede öldüğü haberi gelinceyedek..
Bu haberinin üzerine Yusuf'un annesinin de hastalığı nüksedince, Yusuf düğüne birkaç gün kala, abime yazdığı bir mektupla onu terkederek annesini de alıp tedavi için Ankaraya gitmişti..

_

Altay'dan;

"Daha iyi misin?"

"İyiyim.."

Demiştim Sadi'nin meraklı bakışlarına karşılık olarak.

Geçen üç ayda hep yanımda, hep destek olmuştu bana..
Önce amcamların hapise girişi, Yusuf'un gidişi, hatta gitmeden önce yapılan düğün hazırlıklarında bile yanımda olmuştu. Kendi sevgisini görmezden gelerek, sırf benim mutluluğum, iyiliğim için..

Başımı omuzuna yaslayarak gözlerimi kapatıp temiz havayı ciğerlerime solarken saçlarımı kokladığını farkediyordum..

Fakat tuhaf bir şekilde bundan , onun sevgisinden rahatsız olmuyordum..
Hatta kendimi yanında iyi hissettiğim tek insandı. Evet Feyyaz, Peyami ve kardeşlerim de vardı ama olur ya, tüm saçmalamalarınızı anlayan, sizi dinleyen, asla yargılamayan birileri..
Kendinizi yanında iyi hissettiğiniz birileri..

JIGOLO | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin