Medya: İzzet bebeğim yine yakıyor 🔥
_
Ertan;
Karşımda duran pisliğin söyledikleriyle deliye dönmüş ve elimi masaya sertçe vurarak ayağa kalkmıştım.
"Ne diyorsun lan sen, gebertirim seni anladın mı? Şuracıkta sıkarım gırtlağını."
"Denesene bir. Yapsana hadi çok merak ediyorum nasıl yapacağını..
Hiçbir bok yiyemezsin! Sen de çok iyi biliyorsun ki, başıma bir işin gelmesi halinde o çok sevdiğin İzzet ustan mezarı boylar.
Şimdi siktir git, dediğimi yap."_
Feyyaz;
"Ee aşk hayatı nasıl gidiyor?"
Demişti Peyami , gözlerini benden ayırmadan.
Sabah geldiğimizden beri bir türlü bakışlarını üzerimden çekmemişti zaten."İyi gidiyor, fena değil."
"Hiç söylemedin sevgiliyiz diye."
"Neden söyleyeyim ki? Sonuçta bizim aramızda patron çalışan ilişkisinden başka birşey yok. Arkadaş olmadığımıza göre..
Hem dedim ya İzzet böyle istedi.""Anladım..
Ee anlatsana nasıl gelişti? Çırak usta ilişkiniz nasıl olduda aşka evrildi.""Bilmem, pek anlatılacak bir hikayesi yok aslında.
Ben Ertan'dan önce de dükkanda çalışıyordum. O zamandan beri hisslerim vardı aslında. Sonra geri dönünce bu kez açılmaya karar verdim. Meğerse karşılıklıymış..
Bu şekilde sevgili olmaya karar verdik.""Eskiden beri yani,
Anladım.."Derken surat ifadesi değişmiş, yüzünde sabah olan o neşeli ifade dağılmış gibiydi bir anda.
"İzzet iyi çocuktur, mutlu olmayı hakediyor."
"Kesinlikle hakediyor."
Ahh ahh,
Ustam hakediyor da senin şu Ertan bir rahat dursa.."Sen de öyle tabii..
Umarım mutlu olursunuz.""Umarım."
-
İzzet;
İşlerim erken bittiği için eve erken gelmiş , birazcık dinlendikten sonra Feridenin attığı mesaj üzere buluşmak için akşam üzeri evden çıkmıştım..
"Abi, nereye?"
"Dışarıda biraz işim var Can, anneme söyle geç kalmam."
"Yüzünü gören cennetlik be abi. Bu aralar ya geç geliyorsun ya erken çıkıyorsun bir türlü konuşamıyoruz."
"Bir derdin sıkıntın yok değil mi abiciğim?"
"Yok yok herşey iyi, hatta sen sormadan söyleyeyim derslerim de gayet iyi."
"Aferin paşama."
Diyerek saçlarına bir öpücük bırakarak evden çıkmıştım.
Bunca kargaşanın içinde Ertan da derslerine çalışıyor muydu, bitirmesi gereken okulunu dönem sonu bitirebilecek miydi?Tüm bunların düşüncesi ile Feride ile buluşacağımız çay bahçesine varmıştım.
"Hoşgeldin."
"Hoşbuldum, sen önemli deyince endişelendim. İyi misin?"
"İyiyim iyiyim merak etme. Sen solgun görünüyorsun birşey mi oldu, Ertanla falan..?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JIGOLO | BXB
General Fiction[TAMAMLANDI] Hayatını jigololuk yaparak kazanmaya çalışan Ertan ve oto tamirhane ustası İzzet'in hikayesi. Başlangıç: 27.08.2022 Bitiş: 05.11.2022