Kemerlerinizi bağladıysanız, Peyami puştu ile beraber uçuşa geçiyoruzjkgsfghsa
Medya: Feyyaz kuşumu da şöyle bırakayım🔥
Oy vermeyi unutmayın lütfen🙏
Keyifli okumalar.
_
Feyyaz;
"Napıyorsun yaa, bir elin kolun düzgün dursun ofisin orta yerinde öpmek falan.."
"Tamam ofisin dışında öperim o zaman."
"Öpme! Hatta mümkünse mesafemizi koruyalım."
"Tamam çocuk öyle olsun."
"İhtiyar bunak."
Diyerek sinirle odadan çıkmış ve odanın kapısının önünde Meltem'in nursuz suratıyla karşılaşmıştım. Bunca zaman ofiste çalışıyor olmamıza rağmen an itibariyle kafaya çok pis takmıştım.
Ama Peyaminin yanında ve onun asistanlığını yaptığı için değil,
Hakkımda saçma sapan dedikodular çıkarmaya çalıştığı için.Veya Peyaminin ağzının içine düşeceği için..
Kafamda hiç bitmek bilmeyen düşüncelerin 'stop' tuşuna basarak Meltem'in yanından geçip gidecekken durdurmuştu beni.
"Eski patronunu teselli edebildin mi, yatıştı mı sinirleri?"
"Eski derken? Peyami bey hala benim patronum."
"Ama sadece kağıt üzerinde. Senin asıl patronun Fırat bey biliyorsun."
"Kimse kim. Bunu söylemek için mi durdurdun beni? Çok işim var müsadenle.."
Diyerek tekrar gitmeye yeltendiğimde, yüzünü bana dönmüş ve tekrar durdurmuştu beni.
"Biliyor musun, sana çok üzülüyorum."
"Ne diyorsun ya sen?"
"Fırat beyle çalışmak tam bir işkencedir. Hangi akılla Peyami beyin yanından ayrıldın veya kendini kovdurtmayı nasıl başardın bilmiyorum ama seni zor günler beklediğini bil. En son Hande buradan ağlayarak ayrılmıştı."
Cevap bile vermeden Fırat beyin odasının yolunu tutmuştum. Benden önce ki asistanlarına nasıl davrandı veya aralarında ne sorun oldu bilmiyordum ki beni çokta ilgilendiren bir durum değildi. Ben sadece kendi işimi yapıp önüme bakmayı planlıyordum.
Fırat beyin odasının yolunu tuttuğumda kapıyı tıklatıp odasına girmiştim.
"Gel Feyyazcığım buyur otur."
"Çıkmıyor muyuz?"
"Yok çıkmayacağız bugün. Hatta bundan böyle bir süre daha."
"Anlamadım, neden ki?"
"Bir süre inşaat tarafının başına Sinem hanım geçti. Ben burada ki işlerle ilgileneceğim, öyle istedi Peyami bey. Sen de burda bana yardım edeceksin, merak etme değişen birşey olmayacak."
Ne yapmaya çalışıyordu bu adam?
Gerçi benimki de soruydu, ne yapmaya çalıştığı çok belli değil miydi aptal Feyyaz."Anladım Fırat bey.
Birşey içer miydiniz?""Bir kahve olursa fena olmaz vallaha."
"Ben hemen getiriyorum."
Diyerek odadan çıktığım gibi Peyaminin odasının yolunu tutmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JIGOLO | BXB
General Fiction[TAMAMLANDI] Hayatını jigololuk yaparak kazanmaya çalışan Ertan ve oto tamirhane ustası İzzet'in hikayesi. Başlangıç: 27.08.2022 Bitiş: 05.11.2022