Bölümü her zaman oy ve güzel yorumları ile destek veren Ramazanatan9'a ithaf ediyorum 💙
***
İzzet'ten;
Sabah olanlardan sonra hızlıca kahvaltılarımızı bitirip beraber dükkana geçmiştik.
Sabah yaşananların etkisi hala kalbimin ağzımda atmasına neden oldurken, hiçbir şey olmamış gibi sakin kalkmak oldukça zordu.Ertan'ın hiçbir şey yokmuş gibi son derece normal davranmasınaysa zerre şaşırmamıştım. Hakkında hala çok az şey bilsem bile umursamaz, soğukkanlı tavırlarına hakimdim ve sabah ki durum sonrası bunun olacağının da az çok farkındaydım.
Fakat ilk kez bir şeyi bu kadar çok istiyordum sanırım.
Sonrasında umursamaz tavırlar takınsada, aramızda hiçbir şey olmamış gibi yapsada hatta aramızda olanların sadece fiziksel çekimden ibaret olduğunu bilsemde yinede istiyordum..O anları tekrar yaşamayı, dudaklarım dudaklarının arasındayken hiç olmadığım kadar mutlu, hiç olmadığım kadar özgür hissedebilmeyi.
"Şunun renk işini bugün bitirelim artık."
"..............."
"Sana sesleniyorum, duyuyor musun?"
"............."
"Sabah olanların etkisinden çıkılmamış anlaşılan."
Ertan'ın birşeyler söylediğini duysam bile ne dediğini anlamayacak kadar doluydu zihnim..
Tek bir bakışıyla zihnimin altının üstüne gelmesine sebep olan kişiyse yine oydu..
"Birşey mi dedin?"
"Sabah olanların etkisinden çıkamadın sanırım..
Uzaklara dalıp dalıp sırıttığına göre.""Bir şey söyliycem ama kızmak yok."
"An itibariyle sinirlendim bile."
"Tamam o zaman kapatalım."
"Dur lan, şaka yaptım. Söyle bakalım neymiş?"
"Bir daha olur mu? Yani bir daha yapar mıyız?"
"Ne yapar mıyız?"
"Üff anladın işte, uzatmasana."
Beni nereden vuracağını çok iyi biliyordu şerefsiz.
Dağ gibi adamı karşında yavru kediye çevirmiş ve bundan inanılmaz bir keyif alıyordu."Ha sen sikiş diyorsun?"
"Aynen öyle diyorum da
İşte senin gibi ağzım bozuk olmayınca..""Sen de az azgın çıkmadın he. Daha sabah olanlardan sonra gelmiş ne zaman yaparız diyorsun. Ne cevherler varmış meğerse sende."
"Uzatmasak? Hayır önümüze bakalım dersen anlarım sıkıntı olmaz. Ayrıca herhangi bir beklentim de yok , bil bunu. Sadece.."
"Sadece ne?"
"Hoşuma gitti, inkar edemem. Ve tekrarının yaşanmasını isterim."
"Beklentiye girmemekle iyi yaparsın. Cinsel anlamda birşeyler yaşamış olabiliriz, ama ben gay değilim bu konuda bir anlaşalım."
"Ben zaten evliyim söylememe gerek yok herhalde."
"Güzel. Bu durumda istediğin zaman tekrarlayabiliriz. Ama şuan mümkünse şu arabanın işini bitirelim artık, sahibi gelip alacak yarın."
Ertan'ın son sözleri sonrası kafamı onaylarcasına salladıktan sonra karşımızda duran arabanın işini halletmeye koyulmuştuk.
Bir süre sonra işimiz bittiğindeyse Ertan dışarıda sigara içerken, telefonda biriyle konuşuyordu. Kiminle konuştuğunu duyamasam da merak etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JIGOLO | BXB
General Fiction[TAMAMLANDI] Hayatını jigololuk yaparak kazanmaya çalışan Ertan ve oto tamirhane ustası İzzet'in hikayesi. Başlangıç: 27.08.2022 Bitiş: 05.11.2022