49 × Sinsi Bir Plan

1.3K 84 93
                                    

Texting

P❤️: Günaydın sevgilim

Sevgilim: Günaydın.

P❤️: Uyandırmadım değil mi? İzin günün bugün bol bol dinlen.

Sevgilim: Yok uyandırmadın. Zaten uyumuyordum, seni düşünüyordum..

P❤️: Kurban olurum sana ben.

Sevgilim: Yalnız ben bu izin işini sevmedim. Hem benim izin günüm bugün değildi ki.

P❤️: Hafta biraz yoğun geçti ya o yüzden dinlenelim istedim. Hem ben de şirkette değilim zaten.

Sevgilim: Nerdesin?

P❤️: Bekle..

3 dakika sonra...

P❤️: Ne o sustun? İnternet mi gitti yoksa😄

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


P❤️: Ne o sustun? İnternet mi gitti yoksa😄

Sevgilim: 41 kere maşallah diyordum içimden. Gerçi 41 yeterli mi bilemedim de.

P❤️: Senin için çalışıyoruz 😎

Sevgilim: Ama buna gerek yok ki. Ben seni yakışıklılığın veya vücudun için sevmiyorum.
Tamam belki bunların olması da bir tık hoşuma gidiyor olabilir yalan yok😜

P❤️: Sevgilim, spor hocam geldi, kapatıyorum ben.

Sevgilim: Tamam, ben de buluşuncayadek şu fotoğrafla idare edeyim bari😏

P❤️: Bakıp bakıp boşalacak mısın😄

Sevgilim: Kapat! Pis ihtiyar.

P❤️: Tamam çocuk görüşürüz. ✓✓

Feyyaz;

Günüm evde geçmişti..
Galeriye girip Peyami ile çektirdiğimiz birkaç fotoğrafa bakarken ondan bir gün bile ayrı kalmanın içimi ne kadar özlem ile doldurduğunu farketmiştim.

Spordan sonra acil bir işi çıktığı için, izin günümde herhangi bir plan yapmaya fırsat olmadan şirketin yolunu tutmuştu.
Yardım etmek için ben de gitmek istemiştim ama Peyami kesin dinlenmem gerektiğini söyleyerek şirkete gitmememi söylemişti.

_

Peyami;

"Bak inanmıyorsun patron değil mi? Asla böyle birşey olmadı!"

"İnanmıyorum. Sevdiğime güveniyorum çünkü."

"Bana da güven ama..
Asla yan gözle bakmadım Feyyaz'a."

"Biliyorum Fırat. Zaten o yüzden yıllardır işlerimi emanet ettim sana. Ben bu iğrenç dedikodunun biran önce son bulmasını istiyorum sadece. Bu konuda çalışanlarla yüz göz olmak istemiyorum, dallanıp budaklansın ve Feyyaz'ın da kulağına gitsin hiç istemiyorum."

JIGOLO | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin