Medya: Ay şu tipe de "bey amca" demezsin be Feyyaz 🔥
_
Feyyaz;
"Günaydın."
Demiştim odadan içeri girdiğimde. Peyamiyse oturduğu yerden ayağa kalkarak yanıma gelip yanağını uzatmıştı bana.
Ne yaptığına anlam vermeye çalışırken, parmağını yanağına götürmüştü.
"Ne?"
"Günaydın öpücüğümü alayım."
"Üff saçmalama yine. Hiç havamda değilim."
"İade-i öpücük diye birşey var, duymadın mı hiç?"
"Senden önce kimse saçmalama cesaretinde bulunmadığı için, hayır duymadım."
"Bak ya, kırılıyorum ama."
"Ne olur kırıl."
"Bak , küserim."
"Bakayım?"
"Küsüyorum.."
"Çok iyi olur, belki bu sayede birazcık kafamı dinlerim ben de."
"Küsersem konuşmam için yalvarırsın ama."
"Hiç zannetmiyorum biliyor musun."
"İyi o zaman benden günah gitti. Üç , iki , bir tıp."
_
Aradan yirmi dakika geçtiğinde önümüzde ki dosyalara dalmışken hiç sesi çıkmamıştı. Hayret, yirmi dakika boyunca sessiz kalmayı başarabilmişti. Beni de kendisi gibi kahve içmeye alıştırdığı için sabahları içmeden kendime gelemiyordum. Evden hızlıca çıktığım içinse kahvaltı bile etmemiştim.
"Kendime kahva alacağım, içer misin?"
"..............."
"Ah, pardon.
Senin grevde olduğunu unutmuşum ben."Diye kıkırdayarak mutfağın yolunu tutmuştum.
Kahvemi yapıp odaya geri döndüğümde, dün akşam Peyaminin verdiği çikolatalardan bir tane alıp ağzıma götürmüştüm. Kahveyle uyumu tarif edilemez bir lezzet bırakıyordu damakta.Gelen arama üzerine kahvemden hızlıca bir yudum alarak açmıştım telefonu.
"Alo,"
"Alo, Peyami beyin asistanı ile mi görüşüyorum."
"Evet buyurun."
"Ben İhsan Özkaya. Peyami beyle toplantı yapalım diye konuşmuştuk da, net bir tarih hakkında konuşmamıştık. Asistanım aramış ulaşamamış , bizzat kendim aramak istedim."
"Kusura bakmayın, sistemde bir arıza vardı sanırım telefonlar çalışmıyordu. "
"Peki, bana müsait bir zamanınızı söylerseniz ona göre bir toplantı ayarlardık."
"Tabii ben bakayım ne zaman boşuz."
Diyerek telefonu boşta kalan elimle kapatıp Peyamiye dikmiştim bakışlarımı.
"İhsan bey aramış, toplantı için tarih belirleyelim istiyor ne dememi istersin?"
".............."
"Saçmalama, işteyiz şuan."
".............."
"İyi , benden günah gider."
Diyerek telefonu tekrar kulağıma götürmüştüm.
"Kusura bakmayın, beklettim sizi de ama, yarın öğlen 14.00 gibi boşuz, bekliyoruz sizi ofisimize."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JIGOLO | BXB
General Fiction[TAMAMLANDI] Hayatını jigololuk yaparak kazanmaya çalışan Ertan ve oto tamirhane ustası İzzet'in hikayesi. Başlangıç: 27.08.2022 Bitiş: 05.11.2022