Oy vermeyi unutmazsanız çok sevinirim.
Öpüyorum💋
keyifli okumalar-
"Bonjour"
Demiştim neşe ile dükkana girerken.
"Ne o, zaferini kutlamaya mı geldin?"
"Sen hala Feyyazda mısın? Çok mu üzüldün sevgilini sürgüne yolladığım için?"
"Evet baya üzüldüm SEVGİLİM için."
"Merak etme, Peyamiciğimin yanında emin ellerde."
"O elindekiler ne?"
"Kahvaltılık aldım."
"Ben yaptım istemem."
"Yaptın mı diye sormadım ama ben. Yani yapıp yapmaman önemli değil, önemli olan benimle yapman."
"Allah Allah! O nedenmiş?
Hayatımın içine edişini mi kutluyoruz?""Fazla kasıyorsun, kasma bu kadar kendini.
Hem ne bu sinir? Bak yaşın ilerliyor kalbe zarar bu kadar sinir."Diyerek yanağından bir makas alıp elimdekileri masanın üzerine dizmeye başlamıştım.
"Lâ Havle ve Lâ Kuvvete İllâ Billâhil Aliyyil Azîm."
"Birşey mi dedin?"
"Sabır çektim. Şu sıralar çok ihtiyacım var."
"Hadi gel otur. Bak senin için sabah sabah fırına uğradım, sıcacık pofuduk poğaça aldım. Aynı senin yanakların gibi."
Dediğimde yüzünde ki hafif tebüssüm gözlerimden kaçmamıştı.
Ardından beraber geçip oturmuştuk."Sırf yakamdan düş diye oturdum şuraya haberin olsun."
"Tabii canım başka birşey zannetmiyorum zaten. Sonuçta bugüne bugün enişte-kayın sayılırız. Kayınıma yan gözle bakacak değilim."
"???"
"Tamam demedik birşey. Hadi afiyet olsun soğutma çayını."
Diyerek beraber kahvaltımızı yaptığımız sırada,
Sırada ki sürprizimi açıklamak için boğazımı temizlemiştim."Ne söyleyeceksin yine? Kıvranıp durma da anlat."
"Şey diyorum ben, hani Feyyaz gitti ya."
"Gitmedi yalnız, tehditle yolladın."
"Neyse ne işte. Sonuç olarak elemansız kaldın. O yüzden çıraklığını bir süre ben yapacağım."
"Eski günlerdeki gibi yani?"
"Eski günlerdeki gibi.."
Gözlerinin içine derince baktığımda ortama bir an sessizlik çökmüştü.
Birkaç ay önce herşey ne kadar güzeldi oysa..
Keşke söyleyebilseydim , sırf onu korumak için, sırf eşcinsel olduğu için ölümle burun buruna gelmesin diye sustuğumu anlatabilseydim.."Tabii ya Feyyazı da bu yüzden gönderdin değil mi? Onu burada ilk gördüğün andan beri senin yerini aldı diye delirdiğin için.."
"............."
"Öyleyse neden, niye yapıyorsun bunu bize? Neden ikimizin de canını yakabilmek için elinden geleni yapıyorsun?"
"Yemeğimizi yediğimize göre kalksak mı artık? İşimizin başına geçelim biran önce."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JIGOLO | BXB
General Fiction[TAMAMLANDI] Hayatını jigololuk yaparak kazanmaya çalışan Ertan ve oto tamirhane ustası İzzet'in hikayesi. Başlangıç: 27.08.2022 Bitiş: 05.11.2022