Medya: Ertan bebeğimin bölüm kombini 🔥
_
Ertan;
O gece Can'ın oynadığı tehlikeli oyunun kaybedeni kendisi olmuş, silahı kendisine doğrultarak tetiğe basmış ve kendi canına kıymıştı.
Can beni uzun süredir tehtid ediyor olsa bile İzzet , Hülya teyze ve Songül için herşey biranda olmuş gibiydi..
Hülya teyze evlat acısıyla yasını tutarken diğer yandan bir diğer evladı İzzet için ayakta kalmaya devam etmişti.
Aradan üç ay geçmiş , İzzetle beraberliğimizi kimseden saklamıyor, her sabah işe el ele bir şekilde gidip geliyorduk.
Mahallede bu durumu kabullenmeyen, ters bulanlar tabii ki vardı, ancak İzzet mahallenin sevilen bir ferdi olduğu için ve birazda çekindikleri için açıkcası kimse pek karışmıyor, sağda solda dedikodu yapmıyordu.Zaten Hülya teyze de bizim arkamızda olduğu için kimseye laf düşmezdi. Ve olması gereken de buydu.
Dükkanda bir süre daha çalışacaktık.
İzzet Peyaminin parasını geri vermiş ve resmi işlemleri hallederek dükkanın tamamını geri almış ve bu kez tümünü satılığa çıkarmıştı. Hatta bunun yanı sıra oturduğumuz evi, inşaatı biten dükkanları, Songül'ün eczanesini de satışa çıkarmıştık. Dükkanlar satıldığındaysa İzmir'e , Songülün yanına gidecektik.Böylece Hülya teyze kızına yakın olacak, bizse kendimize yeni bir hayat kuracaktık. Tabii gitmeden önce artık bir düğün yapalım diyorduk..
İzzet evlenme teklifi edebilirse tabii.."Annen ne diyor?
Bizimle yaşamaya ikna edebildin mi?""Yok ben Songül ve Hakan'ın yanında kalacağım diyor başkada birşey demiyor. Zaten Songül ve Hakanda oldukça hevesli annemin onlarla beraber yaşamasına."
"O zaman izin ver hayatının geri kalanını istediği gibi yaşasın. Hem yakında anneanne olacak, Songüle yardım da eder. E Hakan da tanıdığımız kadarıyla gayet efendi, düzgün bir insan. Annenin varlığından rahatsız olmaz. Hem orda kalması bizimle beraber yaşayamayacağı anlamına gelmiyor ki. Biz yine evimizi anneni de düşünürek dayayıp döşeriz. İstediği zaman gelir, istediği kadar kalır oğlunun evinde."
"Oğullarının evinde.."
Diye beni düzelttiğinde gülümsemiştim.
"Tabii sen bana evlenme teklifi edebilirsen eğer, evlenip öyle başlayacağız yeni hayatımıza."
"Tamam ya iki ayağımı bir papuca sokmasana düşünüyorum birşeyler."
"Sevgilim,"
"Bir daha söylesene."
"Sevgilim.."
Demiştim sakin ve etkileyici bir ses tonuyla.
Ardından yüzünü avuçlarımın arasına alarak konuşmaya başlamıştım."Ben senden farklı veya şaşalı bir teklif beklemiyorum ki. Alt tarafı bir yüzük alacaksın, birde karşımda diz çökerek bana bunu teklif edeceksin hepsi bu. Sadece tatlı bir anı olarak kalacak hatıralarımızda."
Evlilik teklifini İzzet yapacak diye kararlaştırmıştık aramızda. Genelde ilişkimizde ve yatak ilişkimizde baskın olan taraf ben olduğum için en azından evlilik teklifini İzzet yapsın istemiştim.
Neticede oda bir erkekti ve onunda bu tür hayallerinin olması normaldi."Benim gözü tok sevgilim.."
Diyerek yanağıma bıraktığı ıslak bir öpücükten sonra tam dudaklarımız buluşacakken, arkadan gelen öksürük sesi ile bakışlarımızı kapıya doğru kaydırmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JIGOLO | BXB
General Fiction[TAMAMLANDI] Hayatını jigololuk yaparak kazanmaya çalışan Ertan ve oto tamirhane ustası İzzet'in hikayesi. Başlangıç: 27.08.2022 Bitiş: 05.11.2022