22 × Seni Seviyorum

4.7K 171 63
                                    

Hiçbir düzenleme yapmadan olduğu gibi yayınlıyorum.
Gramer hatalarımı görmezden gelin ve oy vermeyi unutmayın please 💙

_

Ertan;

İzzetle konuştuktan ve herşeyi tatlıya bağladıktan sonra, Peyamiyle beraber oturduğumuz eve geçmiştik.
Odama geçer geçmez yaşadıklarımın yorgunluğu ile beraber hemen uyumuştum.

Sabah olduğundaysa kahvaltımızı ettikten sonra konuşmak istemiştim Peyami ile. Ona yaşattığım herşey için bir özür borçluydum.

"Acelen yok değil mi?"

"Hayır yok, bugün çok önemli bir işim yok zaten."

"Konuşalım o zaman, sana söylemem gerekenler var."

Dediğimde elinde ki tabakları masaya geri bırakmış ve beraber koltuğa geçip oturmuştuk.

"Nereden başlayacağımı, ne için özür dileyeceğimi hiç bilmiyorum.."

"Bak, öncelikle şunda bir anlaşalım mı? Bana bir özür borcun yok. Bazı şeyler senin elinde olmadan gelişti. Sadece tek merak ettiğim, Can seni tehdit etmeden önce neden aranızda olanları bana söylemedin, biz İzzetle beraberiz demedin? Yada tam olarak ne zaman başladı?"

"Ben Canın tehditine kadar İzzet'e olan duygularımdan emin değildim ki..
Aşık olmak, birine bağlanmak bana çok saçma geliyordu. Evet cinsel olarak birşeyler yaşanmıştı aramızda, hemde onu sadece birkaç haftadır tanırken. Ama ben sadece bundan ibaret olur diye düşünürken meğerse farketmeden çoktan girmiş kalbime. Eğer ona aşık olduğumu farketseydim sana söylerdim zaten. Farkettiğimdeyse zaten baskı altında olduğum için senin yanına gelmekten başka bir çarem yoktu."

"Anladım.."

"Özür dilerim. Sana yaşattıklarım, seni kandırdığım , seni üzdüğüm için. Herşey için.."

"Özüre gerek yok dedim ya. Hem sen en başından beri umut vermedin zaten bana. Ne o işi yaparken, ne sonrasında yanıma taşınırken."

"Ha bu arada.
Şu dükkan ve daire işlerini işleme koydun mu?"

"Evet.
Birşey mi oldu?"

"Onu iptal edemez miyiz? Yani sonuçta ben gideceğim bu evden."

"Tamam, git. Onunla bunun ne ilgisi var ki?"

"............."

"Gerçekten böyle mi düşünüyorsun?
Seninle sevgili olduğumuz için sana maddi yardımda bulunduğumu falan mı?
Bak seni anlıyorum, bugüne kadar tek kuruş paranı birşeyler karşılığı olmadan kazanamamış olabilirsin, insanlara bu konuda güvenmiyor olabilirsin.. Ama ben sana dokunduğum, veya sen benim yanımda olduğun için değil. Senin gerçekten hakkın olduğu için onları sana verdim.
Evet seni sevdim, hayatı seninle birlikte geçirmek istedim..o deli hallerin, küfredişlerin, ama tüm bunların altında yatan duygusal ve yaralı bir yanın..Ben tüm bunları çok sevdim, seni çok sevdim. Ama bir gün biteceğini, gideceğini de biliyordum. Bu kadar erken beklemiyordum tabii ama. Özetle bana herhangi özür veya açıklama borçlu değilsin, hayatı istediğin gibi yaşa. Yeter ki mutlu ol, gerisi hallolur."

Dediğinde sıkı sıkı sarılmıştım. Jigololuk işinin, sevdiğimi sanarken nefrer ettiğimi anladığım eski hayatımın bana kazandırdığı en güzel şey Peyamiydi. Onu aşk anlamında sevmiyor olsam bile dostluğunu kaybetmeyi asla istemezdim.

"Ben eşyalarımı toplayacağım birazdan."

"Peki nereye gideceksin? Bir yer ayarlayana kadar kalabilirsin bak. Yada ne bileyim istersen bir ev ayarlarız."

JIGOLO | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin