57 × Bizim Gecemiz

2.5K 81 25
                                    

Not: Bölüme geçmeden önce şunu belirteyim ki bu bir istek bölümüdür. O yüzden çok uzun olmayacak ve en son yayınlandığım bölümün devamı da değil.

Bölümü okuyunca; Ne alaka , işte Feyyaz en son abisiyle karşılaşmıştı şimdi neden Peyamiyle oynaşıyor gibi şeyler düşünmeyin diye belirtme gereği duyuyorum.

Smut canavarı bir okuyucumun özel isteği üzerine yazdım
sizler de geçiş bölümü olarak kabul edebilirsiniz.

Öptüm,
Keyifli okumalar.

_

+18

Payami;

"İyi misin?"

"İyiyim."

"Nasıl yaa. İlaç mı işe yaradı?"

"Ne ilacı?"

Diyerek sırıtarak baktığımda, ne olduğunu anlamaya çalışar bakışlarını üzerime dikse de, aydınlanması çok uzun sürmemişti.

"Bir dakika sen beni panik atak geçiriyorum diye kandırdın mı yani?"

"Ne var..
Sen de takılalım dediğimde kendi rızanla kabul etseydin de böyle numaralara başvurmak zorunda kalkmasaydım."

"Ha bu seni haklı çıkarıyor yani?
Yalnız şuan ölüm fermanını imzaladığının farkındasın demi?"

"Nasıl yani?"

Demiş ve yüzüne hala sırtırak baktığımda, ani bir hamlesi ile beni yüz üstü bir şekilde duvara yatırmış ve ellerimi arkamda birleştirmişti.

"Bu yaptığının bir cezası olmayacak mı zannediyorsun?"

Onun ceza dediği bana hayattı, nefesti, aşktı da haberi yoktu..

Elini aletime sertçe götürüp sıkmaya başladığında,
Ağzımdan çıkan anlık inlemem zevkle kahkaha atmasına neden olmuştu.

"Imhhhh"

"Ne oldu, demin gülüyordun?"

"Hmmm sert olacak diyorsun yani?"

"Yerinde olsam fazla konuşmazdım.."

Diyerek elinden destek alarak kafamı kendisine doğru geriye yatırıp dilini boynuma geçirdiğinde, arkamda hissettiğim sertlik beni daha çok tahrik ediyordu..

"Yada vaktin varken istediğin kadar konuş..
Nasıl olsa birazdan buna pek takatin kalmayacak."

Tekrar sert bir şekilde kendine doğru çevirmiş ve tek eliyle yüzümü sıkarken, dudaklarıma yapışarak sert bir şekilde emmeye başlamıştı.

Dilinin içeri girmesin müsade ettiğimde , ağzımı talan eden o ıslaklıkla mahvolmuştum.

Fakat bu mahvoluşa asla bir itirazım yoktu..

Omuzlarımdan tutarak aşağıya doğru bastırdığında, karşısında eğilmiş ve pantolonunun üzerinden yaptığı baskı sayesinde aleti ile buluşmuştu yüzüm..

Aletini pantolonunun üzerinden sert bir şekilde yüzüme sürttüğünde kafasını geri doğru yatırıp boğazından gelen inlemeleri serbest bırakmıştı..

Kemerini, ardından pantolonun bağlarını hızlıca çözerek bu sefer tamamen erekte olmuş aletini çıplak bir şekilde buluşturmuştu tenimle..

Eliyle kavradığı aletinin yüzüme her vuruşunun çıkardığı sesler odada yankılanırken onu bu kadar cüretkar görmek beni deli ediyordu...

"Ne cevherler varmış sende de.."

İştahlı bir biçimde aletini ağzıma alışımla, iki eliyle kavradığı başımı aletine doğru hızla bastırmış ve tamamını ağzımın içine yerleştirmişti..

Birkaç saniye nefessiz kalışımın ardından öğürerek ağzımdan çıkarmış ve ıslak aletini tekrardan yüzümün her zerresine sürtüp tokatlamaya başlamıştı..

Dududaklarıma doğru eğilip sertçe aldığı öpücükle alt dudağımdan gelen kanı umursamadan devam etmiştik..

Sınırları zorlayacaktı belli..
Fakat ben bundan aşırı keyif alıyordum..
Onu kabuklarını kırarken görmek, tenime her dokunuşu bedenimde dans eden bir ateş parçası gibiydi..

O ateş ki her zerremi yakıyordu ve ben bu yanışıma rağmen yeniden ve yeniden doğuyordum..
Tıpkı küllerinden tekrar doğan anka kuşu gibi..

Bedenimin yatakla buluşmasıyla ellerim tekrar arkada birleşmiş ve bu kez sadece birleştirmekle kalmamış, boynundan çözdüğü kravatı ile kollarımı bağlamıştı..

Pantolunundan çıkardığı kemerin yakıcı ama aynı zamanda çıldırtacak kadar zevk veren vuruşlarını kalçamda her hissedişim daha fazlasını merak ettiriyordu.

Kemerini hızlı bir şekilde boynumdan geçirdiğindeyse artık kontrol tamamen kendi elindeydi..

Aletini deliğimin girişine konumlandırmış, ucunu içeri doğru sokmaya çalıştığında herhangi bir ıslaklığa gerek duymamıştı..

"Ahhhhh"

"Offfff"

Berber inleyişlerimiz duvarları esir aldığında, içimde ki yerini yavaş yavaş almış ve boynumda ki kemerden destek alarak hızlı bir ritmde gidip gelmeye başlamıştı içimde...

"Ahhhh dur lan yavaş..."

"Bunu sen istedin..
Onu beni kandırmadan önce düşünecektin kandırıkçı ihtiyar."

"Bana-
Ahhhh,
Bana diyene bak. Kuduruk herif. Ben de bu öpüşmeyi bile bilmiyordur diyordum..
İçinde neler yatıyormuşta haberimiz yokmuş."

"Duyduklarına sinir olmuş numarası yaparak içimde daha hızlı gidip gelmesi ve hassas noktama yaptığı baskılar ile inlemeyi bırakmış , ikimiz de zevkten deli gibi bağırıyorduk resmen...

Kalçama , yüzüme doğru yediğim sayısız tokatlar her defasında daha fazla tahrik olmamıza, daha ileri gitmemize neden olacak kadar hazz vericiydi..

İçimden çıkarak , vücudunu odada ki geniş koltuğa bıraktığında, kucağına oturmuş ve aletini deliğimle buluşturup üzerinde zıplamaya başlamıştım..

Her iki ucunu kavradığı kemerle yine aynı şekilde boynumdan destek alırken daha hızlı bir şekilde zıplıyordum üzerinde..

Aynı tempoda birkaç dakika daha devam edişimizin ardından,
69.pozisyona geçtiğimizde , dil darbelerinin deliğimle buluşması zevkin doruklarına çıkarmıştı beni..

Hassas noktama diliyle uyguladığı baskıyla, aleti ağzımdayken pozisyon açısından biraz zorlansam da kendi aletimi kavrayarak çekmeye başlamamla kıs sürede boşalmıştım..

Biraz sonra ayağa kalktımızda, her iki kolumu yana doğru açarak duvardan destek almış ve hafif eğilerek onu içimde tekrar hissetmiştim..

Hızlı bir tempoda tekrar içimi talan ederken boğazından gelen derin inleyişler zevkin doruklarında olduğunu açıkca gösteriyordu..

"Ahhhhğğğ"

Kalçamdan birbirinin ardından süzülen sıcak ve yoğun menileri aldığı zevki miktarını açıkca belle eder türdendi.

Bu gece, ve her gece bizimdi artık,
Sadece ikimizin..

JIGOLO | BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin