5|Oyun

250 32 3
                                    

...

"Nerede kaldı bunlar dattebayo!"

Sakura, yaslandığı tellerden sinir ve sabırsızlıkla etrafta dolanan Naruto'ya baktı.

"Biraz sakinleş, Naruto. Her zamanki Kakashi Sensei işte, kesin yine şu kitaba daldı."

"Peki ya Rinny? O aptal kim bilir nereye takıldı dattebayo!"

Kız omuz silkti. Bu sırada tellerin üzerinde hemen belirmişti Sensei'leri.

"Gomen, Gomen. Yolda yaşlı bir teyzenin-"

"YALAN!"

Kendisine kızgınlıkla bağıran çocukların karşısında endişeyle ensesini kaşıdı. Bu sefer yakalanmıştı anlaşılan. Üzerlerinde gözlerini gezdirdi, elleri ile sakinleşmeleri için işaret etti.

"Tamam, tamam. Bunu es geçelim de Rin nerede?"

Naruto, söylenerek omuz silkti kendisine bakan Kakashi ve Sakura önünde.

"Bilmiyorum. En son Hyuga Klan evine gitti bizden ayrıldıktan sonra. Hemen gelecekti güya, dattebayo."

"Ama gelmedi."

Ardı ardına konuşan çocuklara bakarak, yapacak bir şey yok dercesine oda omuzlarını silkti.

"O zaman Rin-sama'yı beklemekten başka çaremiz yok. Ah keşke bende biraz daha geç-"

"GELDİM, GELDİM!!"

Üçü de aynı anda kendilerine doğru koşar adımlarla yaklaşan bir yandan da el sallayan kıza baktılar. Naruto sinirle, alev alarak bağırdı. Bir yandan da kıza doğru yumruğunu sallamıştı.

"SEN NEREDESİN DATTEBAYO!"

Kız aynı Kakashi gibi elleri ile sakin ol dercesine işaret yaptı. Bir yandan da yarı mahcup yarı muzip şekilde gülüyordu.

"Gömen, gomen. Aslında yolda yaşlı bir-"

"YİNE YALAN"

Sakura ve Naruto'nun aynı anda kendisine doğru bağırması ile saçları uçuştu. Ama gülmeye devam Etti pişkin pişkin. Naruto, hiddetle işaret parmağını kıza doğrulttu.

"Ağzının kenarında kalan Dango parçasını görebiliyorum, yine kendini tutamadın değil mi dattebayo!"

Rin, cevap vermek yerine elini ensesine attı bir yandan da mahcup bir şekilde tek gözünü kırptı. Hafifçe başını eğmişti de sağa doğru.
Doğru söze ne diyebilirdi ki?

 Doğru söze ne diyebilirdi ki?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Gomenne, Naruto. Kız kardeşin çok üzgün."

...

Sonunda tartışmayı bırakarak antrenman sahasına doğru yürümeye koyuldular. Kakashi, onlar için özel bir saha seçmişti, 3. Antrenman sahasını.
Naruto içeri girdikleri ilk an en ortada ki üç kütüğe baktı. Bu ona anıları hatırlatmıştı, oldukça fazla anıyı.

Born To Die | Rin&SasukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin