66|Sasuke İle Görev

252 32 11
                                    


Yaklaşık iki hafta falan oldu bölüm atmayalı herhalde canlar. Sınav haftası yine geldi çattı ooofff
Yarın matematik sınavım var ölmek istiyom 🥺

Hadi size iyi okumalar, yorum yapmayı unutmayın ve tabiki oylarıda.

...

Kakashi önüne gelen mesaja baktı masasında otururken.
Sasuke gelmeyi reddetmişti. İşi kendi başına araştırmak istediğini yazmıştı.
Mektubu katladı ve masasına koydu.

"Ne zaman bitecek bu yolculuğun Sasuke?"

Cama baktı, istemsizce tebessüm etti.
Aslında bu işin sonunun böyle biteceğini az çok biliyordu çünkü Sasuke'yi çok iyi tanıyordu.
Rin'i de Orochimaru'nun yanına öylesine göndermemişti zaten.

Sırıtarak kendisini geriye, sandalyesine yasladı.

Mırıldandı.

"Umarım beni öldürmezsin Rinny."

Orochimaru'nun yeraltı sığınağında ona göz kulak olup, gardiyanlık yapan Rin'in kulağı kaşındı onun bunu demesiyle. Etrafına baktı garip garip.

İçine kötü bir his doğmuştu.
Ürperdi ve karanlık koridorda yürüyerek kayboldu.
....

Karanlık koridor gittikçe açılırken Sasuke usulca yürüyordu. Yanında iki kişi vardı. Arkadaşlarının intikamını almak adına kendilerini o patlayan insandan kurtaran son kalan Uchiha'nın peşine düşmüşlerdi.
Ve şimdi Sasuke ile buradaydılar. Orochimaru'nun kaldığı yer altı sığınağı veya hapishanesi.
Ne denirse artık.

Derin bir nefes aldı.

Girişte Yamato ile karşılaşmış, aralarında garip bir konuşma geçmişti. Adam ilk başta Sasuke'yi sorgulamış ve neden burada olduğunu sormuştu?
Kakashi'nin haberi var mıydı?
Sasuke'nin verecek pek bir cevabı yoktu zaten konuşmayı da sevmezdi.
Ama Yamato ona tebessüm etti. Bir takım ve köy olduklarını hatırlattı.

Sevdiklerini korumayı hatırlattı.
Onu içeri aldı.
Dedikleri Sasuke'nin içine oturmuştu.

Orochimaru'nun kaldığı odaya geldiğinde adam her zamanki pis sırıtmasını ve konuşması bunca yıla rağmen taşımaya devam ediyordu.
Sasuke'nin kendisine yıldırım çetesi ile ilgili sordığı soruları yanıtlamadan önce ona sataşmak adına selam vermesi gerektiğini falan söyledi ama Sasuke takmadı.

Görgü kuralları asla umrunda olmamıştı ve Orochimaru bunu iyi biliyordu. Soruları yanıtladı, aradığı adam hakkında bilgi verdi. Saklandığını söyledi. Sasuke de saklandığı yeri bulmasını ya da çıkarmasını istedi.
Bu Orochimaru'nun yüzünü güldürdü.

Öğrencisi onu iyi tanıyordu.
Hazırlanmak için izin istedi bir kaç dakikalığına. O çıkar çıkmaz yanındaki kısa kız Sasuke'nin pelerinini çekiştirip durdu.

"Sasuke-chan! Orochimaru'yu tanıdığını bilmiyordum!"

"Çünkü söylemedim."

Kız yanağını şişirerek duygusuz görünen çocuğa baktı.

"Gıcıksın Sasuke-chan!"

Sasuke onu görmemezlikten geldi ve önüne baktı. Odaya bu sefer başkaları daldı.

"SASUKE!!!"

Sesinden de anlaşıldığı gibi gelen Karin'di. Çocuğun koluna yapıştı hemen adeta sülük gibi. Kolunu dürttü, ellerini gezdirdi.

"Geleceğini önceden söylemeliydin, hazırlık yapardık."

Sasuke mimik belirtisi göstermeden baktı. Suigetsu ve Juugo içeri girdiklerinde takım tamamdı.
Suigetsu, Sasuke'nin hemen yanında duran çocuk görünümlü kıza baktı.

Born To Die | Rin&SasukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin