71|Naruto vs Rin

102 26 40
                                    

Resim yapmaya yeniden başladım wuhuu diğer bölümler yeniden resimlerle gelecek bu bölüme de yapacaktım aslında ama sizi beklememek adına yapmadan atıyorum aşklar

...

"Nasıl yani Rin nerede dattebayo?"

Naruto etrafa baktı. Tüm ekip buradaydı, hepsi ayın yüzeyine çıkmıştı. Kendisi Hinsta ile gelmişti onu alarak. Kız kardeşi ise yoktu. En son ardından geldiği hatırlıyordu gerisi yoktu. Endişeyle dişlerini sıktı. Şuan güçsüzdü Rin, saldırıya açıktı ve bunu en iyi Naruto biliyordu.
Shikamaru'nun durmuş olan ve yeniden çalışmaya başlayan dünyanın yok oluş saatini umursamadan yürümeye başladı kraterde.

"Kardeşimi bulmalıyım."

Ve bir patlama sesi. Ayın yüzeyindeki dev tapınak, Hamura heykeli canlanarak ayağa kalkmış onlara saldırıyordu. Hepsinin bindiği kuşlar gelen rüzgar akımıyla yok olurken Naruto çoktan kurama ile birleşmiş ve parlak turuncuya bürünmüştü.
Kurama dışarı çıkarak kafa kafaya dev heykelle dövüşürken Sakura bağırdı.

"Toneri!"

Siyah dev bir kuşla kendilerine yaklaşan adama baktı sarışın. Gözleri çok daha parlak görünüyordu. Yüzünde bir sırıtma vardı adamın. Naruto nedenini adamın yanına baktığında anladı. Karanlık yüzeye vururken sarışın biricik kız kardeşini adamın hemen yanında kollarının altında gördü. Rin Toneri ile birlikte onun koluna yapışmış şekilde uçuyordu. Toneri ise onu sıkıca tutuyordu, bedenini sarmıştı. Naruto'ya imayla bakıyordu.

Bu görüntü Naruto'nun delirmesine neden oldu.

"SENİ LANET OLASICA!"

Atılmak istedi, atılırdı da. Eğer Toneri gücünü kullanarak onlara dev bir hortum göndermemiş olsaydı. Hepsi savrulurken Sarışın zar zor düşmek üzere olan Hinata'yı kavradı ve kendisine çekti. Gözlerini az çok açarken, kollarını yüzüne siper etti. Karşısından duygusuz şekilde kendisine bakan kardeşine baktı. Onun artık parlamayan mavi gözlerine baktı, canlılığı gitmişti.

Naruto işte o zaman anladı. Kardeşi kontrol altında kalmıştı. Bu lanet adam onun zayıf olmasını kullanıyordu. Dişlerini sıktı.
Toneri parlak yeşil bir pelerine büründü gücü kazanmasıyla. Tenseigan gücünü. Kratere düşen sarışına baktı ve sırıttı. Elini öne doğru uzattı. Hinata, Naruto'dan ayrıldı, sarışın onu tutmak istesede tutamadı. Genç kızı lacivert saçlarından yakaladı adam. Acı çeken Hinata yardım dilercesine yanlarında bulunan kıza baktı. Rin sadece boşluğa baktı. Onu görmedi.

Hinata onunla konuşmak istedi.

"Rin-"

Toneri onu sertçe bir kafese tıkmasaydı konuşurdu da. Adam ona orada beklemesini ve Naruto'nun yok oluşunu izlemesini söyledi. Sonra gülerek bir adım geri çekildi. Kendisine lanetler eden sarışına baktı.

"İşte şimdi..."

Rin'in kırmızı saçlarını okşadı sarışına inat olarak. Onu delirtti adeta.

"Çek ellerini ondan!!"

Toneri sırıttı.

"Şimdi sıra zaten bu güzellikte. İşte Uzumaki Naruto. "

Bağırdı.

"Sonunu bizzat kardeşin getirecek."

Rin'e doğru emir verdi sarışının gözleri büyürken. Yalvardı adeta kız kardeşine dönmesi için. Ama dönmedi.

"Git Uzumaki Rin. Kardeşini yok et. Bize şu meşhur en güçlü kunoichi gücünü göster!"

Rin aşağıya atladı ve Naruto ile aralarında adımlar varken karşı karşıya geldiler. Kurama ve dev heykel dövüşmeye devam ederken bazı krater parçaları savruluyordu. Rin'in saçları rüzgarla dalgalanıyordu. Naruto ona baktı konuştu nazikçe.

Born To Die | Rin&SasukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin