39|Hinata Yükselir, Rin Düşer

209 28 18
                                    

Şimdi Pain Vs Uzumaki İkizleriydi.

...

Pain, yavaşça yere indi. İkizlere baktı, Naruto'ya baktı.

"Beni seni arama zahmetinden kurtardın."

Naruto, dişlerini sıktı. Etrafa baktı. Burası gerçekten Konoha mıydı? Yaşlı kurbağanın eşi gelmişti onlara burasının Konoha olduğunu da o göstermişti zaten. Sarışın, intikam duygusu ile dolup taşıyordu.

Pain ve yanında biten beş kişiye baktılar. İşte, tine altı kişi olmuşlardı.
Rin, usulca yutkundu patron kurbağanın yanından. Gerçeği söylemek gerekirse adım atmaya bile yetecek gücü yoktu. Patrona yapışmış vaziyetteydi. Ve bunu sadece Sanbi İle kendisi biliyordu şuanlık. Kaplumbağa söylemekten çekinmiyordu.

"Bırak artık kahramancılık oynamayı. Kardeşine bırak ve geri çekil seni aptal."

Ama Rin'in dinlediği söylenemezdi. Pain'in gözleri iki Jinchuuriki kardeşi buldu. İşte, av zamanıydı.

Tsunade bir anda ortaya, aralarına zıpladı. Yüzü yara içerisindeydi ve oldukça sinirli gözüküyordu. Alnındaki sembol kaybolmuştu. Bu da tüm gücünü neredeyse harcadığını gösteriyordu.

"Ben beşinci Hokage'yim!"

"Tsunade-sama!"

Yanına inen anbuyu görmezden geldi ve devam etti.

"Atalarımızın hazinelerini, hayallerini yıkan sizleri asla affetmeyeceğim!"

Naruto şaşkınlıkla kadına bakarken o devam etti sinirle.

"Burada Hokage olarak icabınıza bizzat bakacağım!"

"Biraz acıyı anlamışa benziyorsun. Ama benim işim seninle değil. "

Yine o, lider kukla konuşmuştu. Sonra da yanından bir başka Pain havalandı ve Tsunade'ye doğru Saldırıya geçti. Konuşmaya devam ediyordu.

"Beni işim..."

Saldırı sarışın kadını bulamadan araya bir başkası girdi. Uzumaki Naruto.
Pain kuklasını, adeta yere gömerken, turuncu halkalarla çevrili gözlerini Pain'e dikti.

"Benimle değil mi?"

Tsunade, arkadan ona şokla bakarken aklına gelen iki kişi olmuştu.

Yondaime, ve Jiraiya.

Çocukta onları görüyordu. Görmüştü. Görecekti.
Rin, hareket etmeden öylece geride duruyordu. İstesede edemiyordu.
Güçsüzdü.

Naruto, Tsunade'yi ve anbu ninjasını Gamakichi ile gönderdi. Sarışın kadını gitmesi gerektiği konusunda ikna etmişti. Hokage'nin bu serseri ile uğraşmamasını söylemişti. Kadın, gitmeden önce ona Katsuyulardan birini vermişti. Düşman hakkında bilgiliydi, çocuğa yardımcı olmasını umdu. Ve kendisini kurbağa ile zıplayıp, Sakura'nın yanına inmiş halde buldu.

Gücü tükenmişti. Gençliği kayboluyor, gerçek yaşlı hali ortaya çıkıyordu. Sakura üzüntüyle kadının elini tutuyordu.

"Teşekkürler Tsunade sama..."

Bu sırada Naruto ve Pain birbirlerine çoktan girmişlerdi. Her türlü teknik havada uçuşuyordu. Naruto, senjutsu ve garip kurbağa teknikleri kullanıyordu mükemmel şekilde. Rin hayran kalmıştı. Bilge modu, Jiraiya'nın da üzerindeydi.
Patron ve diğer dev kurbağalar ise çağırma tekniği ile çağrılmış olan dev canavarlarla dövüşüyorlardı.

Ortada kalan bir tek Rin'i. Yaşlı kurbağalar bile dövüşüyordu. Kız ise öylece hareketsizce dikiliyordu. Biliyordu hareket ederse yeri boylardı. Gücü ve çakrası yoktu. Ama böyle durmak...
Canını çok sıkıyordu. Kardeşine yardım etmek istiyordu.

Born To Die | Rin&SasukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin