...
Suna'ya beklenenden daha kısa sürede varmayı başarmışlardı, kum fırtınasına yakalansalar bile.
Yol boyunca ne Rin'in ne de Naruto'nun gözü ne uyku ne de dinlenme girmişti. Her ikisinin de içi içine sığmıyordu adeta. Sakura onlara İtachi hakkında öğrendiklerinden ve eğer Akatsuki'yi yakalarlarsa Sasuke'ye nasıl daha da yaklaşabileceklerini anlatmıştı. Orochimaru aracılığıyla.
Kısacası ikizlerin zaten çoktandır bildiği şeyleri. Zaten duydukları ile çaktırmadan bakışmışlardı.
Naruto daha da gaza geliyordu, her geçen saniye içindeki o büyük öfke daha da ortaya çıkıyordu. Gaara'yı kesinlikle kurtarmalıydı, kendisi gibi olan o çocuğu kurtarmalıydı. Hislerinin tercümesi yoktu.
Rin ise sanki her geçen saniye daha da sakinleşiyordu. Evet,ikisinin odaklanma şekilleri kesinlikle farklıydı.
Ama ikizlerin bilmedikleri bir şey de vardı. O da yolda haberi alan ve onlara katılan Temari'nin hisleriydi. Yıllardır çekindiği kardeşi için sanki kendi kanlarıymış gibi mücadele etmeleri ve hırsları kızı etkilemişti. İçinden her ikisine de derinden minnet duyuyordu.
'Arigato, Uzumaki ikizleri. Her şey için.'
Ve sonunda Suna'ya vardıklarında Kankurou'nun durumunu öğrenmişlerdi. Çocuk kardeşini kurtarmak için tek başına düşmanla savaşmış ve yenilmişti. Şimdi bedenindeki o zehirle mücadele ediyordu,durumu ağırdı. Ölebilirdi.
Temari duydukları ile adeta yıkılmıştı. En önden odaya doğru koşuyordu adeta. Abla yüreği,dayanmıyordu.
Rin en önden telaşla koşan kıza baktı arkadan. Onu şuan oldukça iyi anlıyordu. Mavi gözleri yanında koşan kardeşine kaydı.Evet,hatta en iyi o anlıyordu.
Yine aklına gelen şelale ve heykellerle kafasını salladı. Şuan sırası değildi, hem de hiç.
İçeri girdikleri ilk anda üzerlerine daha doğrusu Kakashi'nin üzerine biri atıldı. Yaşlı bir kadın.
Naruto ve Rin hemen korumaya geçmiş ve kadını kısa süreliğine uzaklaştırmışlardı ama durmuyordu bir de üstüne üstlük Konoha'nın Beyaz Sivri Dişi nasıl olur,zalim! diyip duruyordu.En sonunda olaya el attı Kakashi Sensei ve bahsettiği kişi olmadığını o kişinin babası olduğunu söyledi. Bu ortama bomba gibi düşerken en çok kadın afallamış gibiydi ama neyseki sonunda sakinleşmişti. Kadının yanındaki bir diğer yaşlı adam da yardım etmemiş değildi durmasına.
'Babası mı?'diye düşündü Rin. Şaşkınlıkla adama bakarken.
İlginçti.
Kankurou'nun acıyla inlemesi ile herkes oraya yönelmişti.
Sakura, saçlarını toplayarak ileri atılmıştı."Ben hallederim!"
Bu Naruto'nun ona hayranlıkla bakmasına neden olmuştu. Öylesine dalarcasına... Rin yan gözle çocuğa baktı ve tebessüm etti. Anlaşılan bazı şeyler asla değişmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | Rin&Sasuke
Fanfiction... Gözleri dolu doluydu kızın. Kolay ağlamazdı, ama şuan... O kadar karışıktı ki durum. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Ne yapmalıydı nereye gitmeliydi? Kardeşini çok seviyordu,canından çok. Ama o... Neden? O yanlış yapmamıştı. Sadece onu korumuştu. U...