75|Sasuke ile Dans

102 24 26
                                    

ÇOK GAZA GELEREK YAZIYORUM BOŞVERİN RESMİ SONRADA YAPILIYOR. ALIN CANLARRR

Yetişirse bir bölüm daha gelir eheee
Dans kısmında tangled kingdom dance açın çoksel oluyor.

...

Naruto Sasuke'yi çocuk geldiği gibi görmüştü. Kendisine geldi zannetmişti. Onu kutlamaya.

"Hey, Sasuke!-"

Sasuke o seslenirken bir anda başka tarafa doğru yürümeye başlamıştı. Naruto'nun hevesi kırılırken çocuğun gittiği yere baktı merakla  uzaktan baktı. Uchiha'yı izledi. Onun hevesle, pür dikkat izlediği ve şimdide ulaşmaya çalıştığı şeye baktı.

Kardeşi. Onun kız kardeşi, Rinny,Rin.

Sasuke'nin kardeşine bakmasını ve kızın kaçınmasın izledi dakikalarca. Hinata ve yanındakiler gülüşürken sesler sarışına gelmedi bile. Kardeşine doğru giden Sasuke'yi izledi. Bir yandan da yüz ifadesi değişirken yumruğunu sıkıyordu.
Gerçekten onu böyle zor görebilirdiniz, ciddi bir Uzumaki Naruto.

"Şimdi anladım."

Aydınlandı adeta. Aklına Sasuke'nin geçmişten beri Rin'e olan ilgisi yeni geliyor, taşlar yeni yerine oturuyordu. Onunla Rin'i taşımak için ettikleri kavgalar,yaninda durmak için ettikleri kavgalar,onu kurtarmak için ettikleri kavgalar...

Yumruğunu sıktı. Her şeyi onun gıcığına yapıyor zannediyordu. Meğerse Sasuke gerçekten...

"Sasuke, seni piç!"

Kızgınlıkla kardeşine dans teklif eden herifi parçalamaya gitmek istedi. Ama sonunda terslik olduğunu fark eden Hinata onu kolundan tuttu.

"Ne oluyor,Naruto-kun!?"

"Bırak Hinata! Öldüreceğim şunu!"

"Kimi?!"

Hinata baktığı yere baktı ve çocuğu gördü. Sasuke ve Rin.
Yanakları saniyelik olarak al al oldu onların bakışma ve dans teklifini izlerken. Sonra tepinen sarışına döndü. Elini onun yüzüne koydu.

"Lütfen sakin ol, kocacım."

Naruto bu sözle biranda gevşerken eşine baktı.

"Hinata?"

Yanakları kızarmıştı. Hinata da öyleydi ama en azından onu sakinleştirdiği için mutluydu. Şimdilik. Yan gözle Rin'e baktı. Hala daha Sasuke'nin yüzüne tabiri caizse bön bön bakıyor ve bir cevap vermiyordu.

Ne demeliydi? Dans falan etmek istemiyordu onunla. Ama üzerinde çok fazla göz vardı ve bu kardeşinin düğün günüydü Tanrı aşkına! İç çekti. Mavi gözlerindeki kızgınlığı gayet açık bir şekilde Sasuke'ye gösterirken biranda elini tuttu.

Bununla etrafta bir şok dalgası oldu. Kimse bunu beklemiyordu. Rin'in, bu adamın elini tutması...
Ve dans edeceklerdi.
Şok. Yıkılan yıkılana, bayılan bayılanaydı. Bir Uzumaki kızı Bir Uchiha erkeği ile dans edecekti.

Yan yana ortaya doğru yürüdüler. Gaara arkalarından kırık bir ifadeyle baktı saniyelik olarak. Ama sonra yerini tebessüm aldı Rin'e bakarken. Konohamaru yerinde tepinerek konuşuyordu.

Born To Die | Rin&SasukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin