Herkese iyi bayramlar...
Sasuke öylece kıza bakıyor ve bir cevap bekliyordu. Olumlu veya olumsuz.
Sadece konuşması Bile yeterdi.
Uzun zamandır onu seviyordu Sasuke.
Kabullenmişti artık, çok önce.
Belkide savaşta yenildiği ve onu Gaara'nın kucağında gördüğü andan beri bunu kabullenmişti artık.Canı yanıyordu.
Sasuke kolay kolay konuşmazdı. Hislerini açık etmezdi, edemezdi. Soğuk olarak tabir edilebilirdi ya da havalı. Ama aslında bunu istemeyerek yapıyordu. Farkında olmadan davranış sergiliyordu, bu onun korunma mekanizmasıydı.
Küçükken kendini korumak ve duygularını saklamak için yaptığı bir kalkandı sadece.Ailesinin acısını göstermek istemedi.
İnsanlar ona acısın istemedi.
Gurulu ve kibirli olan olmak, acınan olmaktan iyidir diye düşündü.Rin ile karşılaştığı ilk zaman hala daha nasıl aklında olabilirdi?
Aklındaydı.
Altı yaşlarında, ailesi henüz hayattayken, bir kaç çocukla kavga edip yere düştüğü bir anda eşsiz bir melek edasında o kız ortaya çıkmıştı.
Kırmızı bir kamelya.
Sasuke annesinin bahçesindeki kırmızı kamelyaları çok severdi. Ve o zaman karşına çıkan küçük kız da o kamelyaları ona yeniden göstermişti.
O kamelyaların ta kendisiydi gözünde Rin.Çocukları bir güzel pataklayıp gönderdikten sonra Elini ona uzamıştı Sasuke yerde yatarken. Yüzündeki garip gülümseme ve saçının yan tarafında takılı olan mavi tokası ile.
Saçları akan bir şelale gibi upuzundu.
Sasuke o zaman, uzun saçları ne kadar sevdiğini anladı.'Kalk hadi.'
Kibar sesi kulaklarına geldiğinde Sasuke kafasını yana çevirmişti. Yanakları al aldı.
Hissediyordu ve utanıyordu.Kendisine uzatılan ele elini uzatmış ve kalkmıştı. Elini tutmuştu, elleri birbirini kavramıştı sıkıca.
Onun karısına dikilmiş ve kızın göz bebeklerinin derinliklerine bakmıştı.
Karşılıklı birbirlerine bakışları değjyordu iki küçük çocuğun.Rin'in konuşmaları donup kalan çocuğun kulaklarına geliyordu.
'Daha dikkatli olmalısın.'
Kızın eli onun yanağını buldu. Bir şeyler sürdü. Sasuke o kadar şaşkındı ki anlayamıyordu bile.
Meğerse kremmiş.
Yarasına krem sürüyormuş. Sonra da yara bandı.'İşte oldu.'
Rin'e bakıyordu yeniden. Kendisine gülümseme ile bakıyordu kızıl kız.
'İyi işti.'
Elini uzattı yeniden.
'Tanışmak ister misin?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | Rin&Sasuke
Fanfiction... Gözleri dolu doluydu kızın. Kolay ağlamazdı, ama şuan... O kadar karışıktı ki durum. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Ne yapmalıydı nereye gitmeliydi? Kardeşini çok seviyordu,canından çok. Ama o... Neden? O yanlış yapmamıştı. Sadece onu korumuştu. U...