13.10|'Hokage Cenazesi:Ateşin İradesi Burada'

216 24 14
                                    

...

Rin,son hız yukarı çıktı. Shino istese bile yetişemezdi büyük ihtimalle.
O da terasa çıktı, rüzgar çok şiddetliydi. Saçları geriye doğru savrulmuştu yüzüne çarpan rüzgar ile.
Mor kalkan türü bir şey vardı. İçeriye girmeyi ve çıkmayı engelleyen. Kalkana yaklaştı, ona bağıran üç anbu ninjasına rağmen.

"Çocuk! Yaklaşma!"

"Dur!" dedi arkasındaki Arkadaşı.

"Bu o kız, Uzumaki Rin."

Bununla maskeli adam durmuştu. Dikkatle kızın kırmızı saçlarına baktı.

"Yani bu, o sekiz sene önceki olaydaki-"

"Evet." dedi Arkadaşı.

"Ta kendisi."

Onlar birbirlerine ve kalkana yaklaşan kıza bakarken, Rin de ses ninjalarına bakıyordu.

Dört ninja tarafından yapılıyordu kalkan. Onlar tutuyordu, ortada Hokage ile Orochimaru dövüşüyordu. Kız, kalkana dokunmadı. Dokunursa, ölebileceğini hissetti. Dışarıdan kırılamazdı, ancak içeriden olabilirdi. Ama belkide şu ninjalara zarar verirse...
Kalkanı yapan ninjalar, küçük kızı görmüşlerdi. Dördü de sestendi. Bir kız, şişman bir adam, iki kafalı garip bir herif ve altı kollu başka garip bir herif.
Kız, Rin'i görmesiyle seslendi.

"Bir bücür yaklaşıyor!"

Orochimaru ve Hokage de dönmüşlerdi sesle. Adam, kızı görürüz görmez bağırmıştı.

"Rin! Yaklaşma, git buradan!!"

Kız, Hokage'ye baktı. Orochimaru da kırmızı saçlı kıza bakıyordu. Ne yapacaktı?

"Ama Hokage-sama! Sizi buradan çıkarabi-"

"Hayır dedim!!"

Sözünü kesti adam sinirle. Kızın, babasından yadigar mavi gözlerine baktı. Şaşkınlık doluydu.

"Kardeşinin peşinden git, Rin! Sasuke ve Gaara'nın peşinde olmalı! Onları durdur! O kumdan gelen çocuk kontrolden çıkmamalı! Naruto kontrolden çıkmamalı! Yoksa köy çok daha büyük bir tehlike altında kalır!!"

"A-ama siz-"

"Beni boşver. Köy benden daha önemli. Git şimdi!!"

Kız tedirginlik adama baktı. Adam ona tebessüm ederken, güven veriricesine.

"Ben kendi başımın çaresine bakarım."

Yumruğunu sıktı, kafasını öne eğdi. Ne yapmalıydı? Hokage güçlüydü şüphesiz, evet ama...
Burada kalsa bile, Hokage-sama'yı çıkarabileceği kesin bile değildi. Naruto'nun peşine mi düşmeliydi? Kardeşi neredeydi?

Derin bir nefes aldı, sakinleşerek. Evet, evet. Sakinleşmeliydi.

Hokage-sama haklıydı. Köyü daha önemliydi, Hokage güçlüydü. Dediği gibi, kendisi halledebilirdi.
Hızla arkasını döndü ve atıldı, ağzına üç uçlu kunailerinden birini almıştı orada tutuyordu, ilerlemeye devam edecekken son kez arkasına baktı. Saçları rüzgarla dalgalanırken son kez yaşlı adama baktı.

 Saçları rüzgarla dalgalanırken son kez yaşlı adama baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Born To Die | Rin&SasukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin