67|'Seni Seviyorum'

256 33 33
                                    

Üşendim resme falan direkt attım askolarrr
İyi okumalar.
...

"İşte geldiler! Uzumaki Rin ve Uchiha Sasuke!!"

Rin şaşkınca Sasuke'nin yüzüne baktıktan sonra çocuk da onun yüzüne bakınca hemen geri önüne döndü.

Saniyelik bir göz teması ve kaçıştı bu.

Karşılarında bulunan çifte baktı. Bir adam ve bir kadın. İkiside gençti.
Kadın Rin'e doğru ekşi bir ifadeyle baktı. Biraz kendini beğenmiş, birazcık da küçümseme ile. Yanındaki adam ise tam aksine neredeyse ağzının suyu yere akacak kadar hayranlıkla Rin'e bakıyordu.

Rin bundan rahatsız olmadı ve kayıtsız kaldı. Sasuke ve adamın yanındaki kadın ise çoktan kaşlarını çatmışlardı.
Kadın adama doğru çemkirdi ve kafasına vurdu.

"Kendine gel seni aptal!! Ağzını kapat, güzeller güzeli karın buradayken bu ne cüret!!"

Rin onlara düz bir ifade ile bakmaya devam ederken ikili kavga ettiler. Daha doğrusu kadın adamı, kocasını tartakladı adeta.
Sonra öfke ile Rin'e döndü. Saniyelik olarak Sasuke'yi görünce burnu sızlasada kan akmadan sildi ve genç kıza parmağını doğrulttu.

"Seni sürtük! Bu ne cüret! Kocamı nasıl ayartırsın! Üstelik yanında kendi kocan varken!"

Rin gözleri şaşkınlıkla açılarak baktı. Sasuke de hafifçe kızarmış ve yan gözle kızın tepkisine bakmıştı.
Hiçbir şey yoktu.
Hevesi kırılır gibi oldu.

Kadın yeniden Sasuke'nin yüzüne bakınca kızardı ve arkasını döndü memnun bir ifade ile. Kocası bunun için ona çemkirirken onlar yeniden kavga etmeye başladı.
Rin gözlerini devirdi. Aklına bu maçın bir 'çift' maçı olduğu geldi. Şimdi her şey daha anlamlı olmuştu.
Tabiki Sasuke ile kendisini doğal olarak bir çift zannetmişti. Neyseki bu aptal yanlış anlaşılmaya sinirlenecek kadar aptal değildi.

Karşısında bulunan aptal çiftin yerine.

Ofladı sıkıntıyla. Sasuke'ye doğru baktı ve bununla çocuk hemen yüzünü başka tarafa döndü.
Rin soru işaretleri ile ona baktı. Yüzünü saklayan Sasuke'ye baktı.
Sasuke ise telaşla kendisini, saçları ile yüzünü saklıyordu.

Kızardığını Rin'in görmesine gerek yoktu.

Rin anlam veremedi ama takmadı da. Önüne döndü. Kavga eden çifte seslendi.

"Hey! Siz iki salak! Artık dövüşmeye başlasak mı diyorum? Sıkıldım da bu sizin bayat karı koca kavgalarınızdan. Ara sıra beyninizi kullanmaya ne dersiniz, inanın bana yan etkisi yok."

Çift dedikleri ile utançla kendisine döndü. Bütün izleyen herkes ise kahkahalara boğulmuştu. Rin üzerinden bahisler açılmıştı.

'Tam bir laf cambazı!'

O iğneleyeci sözleri çifti de çileden çıkarmaya yetmişti. En azından kadını.

"Seni!"

Öfkeyle kızararak atladı kıza doğru. Adam da Sasuke'ye atıldı.
Rin jutsu kullanma gereği duymadı. Taijutsu bu kadına yeterdi.
Karşılıklı yumruk yumruğa dövüştüler. Kadın, tıpkı Rin gibi Taijutsuda iyiydi. Hem de çok iyi.

Ama kızıl ninjamıza bu kadın vız gelirdi. Gerçekten, Madara'ya meydan okumuş bir kadının böyle şeylerden korkması sizce de biraz saçma olmaz mıydı?

Sasuke kendisine jutsu ile saldıran adama sakin bir şekilde cevap veriyordu. Doujutsu kullanmamıştı ama. İkisi birlikte uyumlu dövüşüyordu. Birbirlerine sırtlarını vermişlerdi. Gerçekten karı koca olan karşıdaki ikili aksine, onlar çok daha uyumluydu. Birbirlerine çok daha iyi ayak uyduruyorlardı.

Born To Die | Rin&SasukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin