Sasuke ve Sakura'nın hikayesini internette aradığım halde bulamadım. Wattpad de onların evliliği ve çocuk doğumunu falan anlatan hem bir çeviri hemde fanfic gibi kitap var ismini unuttum, onu okumuştum ondan esinlenerek yazdım yolculuklarını burada da bunu belirtmek istedim çalmış gibi olmayayım diye, sevgiler saygılar canlar.
...
Görev Hoshigakure isimli gizli bir köyün denetimi hakkındaydı. Meteor çarpması sonucu oluşan kraterde kurulan gizli Yıldız Köyünün Otsutsukilere dair bir iz barındırdığı yönünde ipuçları vardı. Kaguya ve Otsutsuki hakkında daha fazla şey bulabilirlerdi.Karı koca hızla bu rota doğrultusunda ilerlerken kestirme olsun diye öncelikle Çay köyüne uğramaya karar vermişlerdi. Açıkçası Rin bundan memnundu. Yaşlı adam Tazuna ve İnari'yi yeniden görmek çok istiyordu.
Tabiki yıllar önce fakirlik içinde kavrulan o zavallı insanları ve o büyük NaruRin köprüsünü de görmek isterdi. Naruto ve Rin'e ithafen açtıkları köprü her zaman gururunu okşamayı sürdürmüştü.Akşam olup hava kararırken konaklamaya karar verdiler. Uzun yeşilliklerle dolu ormanda zemine inerken uygun bir alan buldular. Ateşte balık yediler, biraz sohbet ettiler. Daha doğrusu Rin durmadan konuştu, görev hakkındaki düşüncelerini anlattı. Sasuke sakince dinledi. Nihayet gece yarısına gelirken kırmızı saçlı kadın eşine baktı.
"İlk nöbet-"
"Ben tutarım."
Sasuke umursamazca baktı.
"Sen uyu."
"Sıram gelince beni kaldır."
Uchiha kafa salladı ve gece manzarasına baktı. Rin esnedi, pelerinini çıkarıp üzerine örttü, yorgan niyetine kullandı.
Hava gerçekten soğuktu. Gözleri yavaşça kapanırken son gördüğü şey gece manzarasını izleyen yakışıklı bir adamdı.Sasuke dakikalar içinde uykuya dalan eşine baktı. Dışarıdan bakana göre duygusuz gözüken o yüzü aslında bir çok duygu barındırıyordu. Yavaşça ayağa kalktı. Kızın açılan üzerini iyice örterek yavaşça yanına oturdu. Gece manzarası ve ayın aydınlattığı ortamda kızın çimenlere özgürce dağılmış saçları dikkatini cezbetti. Yavaşça onlara dokundu onu uyandırmaya kıyamayarak.
Narince saçları okşadı. Kokularını içine çekti, bir tutamını yavaşça öptü.
Saatlerce saçları okşadı, dokundukça rahatladı.Sasuke'nin bu dünyada huzur bulduğu belkide tek yer bu kadının yanıydı. Nereye gitsem suçları, yaptıkları ve vicdan azabı peşinden gelirken onun yanında bunlar yok oluyordu.
Kendisini normal bir adam, eş, koca gibi hissediyordu. Bu hissi seviyordu.
İstemsizce oluşan tebessümle uyuyan kadını izleyen adam düşündü.
O olmasa kim bilir şuan nerede ne halde olurdu?
Rin onun evi, vicdanı ve en önemlisi, karısıydı, eşiydi. Onunla birlikte yaşayan tek Uchiha olmuştu. Bu düşünceler genç adamı gülümsetti. Küçüklük arkadaşına aşkına, takımından bir kırmızı kafaya 'eşim' demesi onu hem utandırdı hem sevindirdi.
Küçük Sasuke aklına geldi.
Acaba kırmızı saçlı şövalyeyi karısı yaptığını bilse ne hissederdi?
Yüzündeki gülüşü silmeden kızın saçlarını okşamaya devam etti. Gözleri yavaşça Aya doğru yönelirken bu devam etti.
Ayın ne kadar güzel olduğunu düşündü.
Huzur buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | Rin&Sasuke
Fanfiction... Gözleri dolu doluydu kızın. Kolay ağlamazdı, ama şuan... O kadar karışıktı ki durum. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Ne yapmalıydı nereye gitmeliydi? Kardeşini çok seviyordu,canından çok. Ama o... Neden? O yanlış yapmamıştı. Sadece onu korumuştu. U...