13.9|'5 Saniye Ninjası:Uzumaki Rin'

236 22 15
                                    

...

Sasuke ortalıkta yoktu ve maçlar başlıyordu. Sınav görevlisinin dediğine göre kendi maç zamanı geldiğinde burada olmaz ise elenecekti. Rin'in duyduğuna göre, hastaneden kaçmıştı onlar antrenmandayken. Ne iş peşindeydi acaba?
Kız iç geçirdi, bekleme odasının balkonundan kardeşinin maçını seyrederken.

'Kesinlikle Kakashi Sensei'nin işi.'

Gözleri, Gaara'ya kaydı. Sasuke'in konusu geçince yüzünde pis bir sırıtma olmuştu tüyleri diken diken edecek kadar. Bu kızı rahatsız ediyordu. Kimdi bu çocuk, neyin nesiydi?

Naruto, canla başla Neji ile mücadele ediyordu. Yenmeyi kafasına koymuştu, yenmeliydide. Ama karşısındaki çocuğun kader hakkındaki zırvalıkları sinirini bozuyordu. Neji, Hyuga Dal-Kök ilişkisini çocuğa anlatmıştı. Rin, birde ondan dinleyince çocuğun içindeki öfke boyutunu oldulça iyi anlamıştı. Çok büyüktü, nefret doluydu.

Açığa çıkarıp gösterdiği, alnındaki işaretle baktı.

Dişlerini sıktı, bu nasıl bir şeydi böyle?

Ama Naruto pes etmedi, Hokage olunca Hyuga'yı değiştireceğini söyledi çocuğa. Neji buna sadece güldü, sadece seçilenlerin Hokage olacağını onun olamayacağını söyledi. Sadece olmak için doğanlar olurlardı ona göre, çok sıkı çalışanlar değil.

Onun bu sözleri kardeşini hüzne düşürmüş gibiydi. Rin durmadı.

"Onu dinleme!! Bastır Naruto!!"

Onun sesleri alanda yankılanırken, Naruto'ya içinde bulunduğu karanlıktan çıkmış gibiydi. Kardeşine baktı, bir ayda omuzlarını biraz geçecek şekilde uzamış saçlarına baktı, kırmızının en güzel tonuydu bu sarışına göre. Yumruğunu sıktı, Neji'ye yönlendirdi.
Onu yenecekti.

Çocuğun çakra yollarını kapatmıştı Hyuga, ama bilmediği şey Naruto'nun iki çakrası olduğuydu. Kız kardeşinin tezahüratları eşliğinde, sonradan Sakura da katılmıştı seyirci tarafından, yeniden saldırıda bulundu tilkinin çakrasıyla.
Dediğinide yaptı, herkesin yenildiğini düşündüğü sırada sürpriz bir saldırı ile onu yendi. Çenesinden yumruklayarak.

Kazanan Uzumaki Naruto'yu işte.

Herkes şok olmuştu, anlaşılan karşılarında eski yaramaz yoktu artık. Halbuki işin başında herkes emindi Neji'nin yeneceğinden. Ama bazen evdeki hesap çarşıya uymazdı. Naruto, artık tilkinin çakrasını kullanabiliyordu ne de olsa.

Sıradaki maç, Sasuke'nindi. Herkesin beklediği Gaara Vs Sasuke. Ama yoktu, bu yüzden ısrarlar üzerine sona alındı. Sıra Kankurou Vs Shino'ya geçti. Çocuk, çekildiğini söyledi. Hükmen Shino galip geldi.
Rin, Kankurou'ya baktı şüpheyle. Neyin peşindeydi acaba?

Seyirciler arasında bir curcuna vardı. Sasuke'in maçının ertelenmesi ile başlayan ve şimdi çocuğun çekilmeds ile daha da artan. Temari alayla güldü buna. Rin'e bir bakış attı.

"İzle beni Uzumaki!"

Dedikten sonra, yelpazesini sallayarak aşağıya indi. Sıra ondaydı işte. Shikamaru Vs Temari.

Shikamaru çekilmeyi düşünüyordu aslında, Naruto onun sırtına vurarak aşağıya gönderene kadar. Düştüğü yerden Sıkıntıyla iç çekti.

"Şu Naruto..."

İnsanlar onu yuhalarken ayağa kalktı. Dövüş başladı.
Her ne kadar üşensede Shikamaru da bir dahiydi sonuç olarak. Kafasında bir plan kurdu ve onu devreye soktu. Temari, anlamamıştı. Ama bu, onu dikkatle izleyen Rin için geçerli değildi.

Born To Die | Rin&SasukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin