...
Madara öldükten hemen sonra artık Hokagelerin de vakti doluyordu.
Babalarının vakti doluyordu.
Rin ve Naruto, Minato ile karşı karşıya geldiler. Adam kendilerine tebessümle baktı. Doğan güneşe baktı mavi gözleri parıldarken.Çocuklarına baktı, güneş yüzlerine yansıdı. Tebessüm etti adam masumca.
"İyiki doğdunuz. Doğum gününüz kutlu olsun."
Naruto ve Rin hüzünle bakıyorlardı. Ağlamak üzereydiler her ikiside belkide. Minato gözlerini kıstı ve kafasını hafifçe eğdi. Masum tebessümü devam etti.
"Her ikinizde kocaman oldunuz. Naruto çok iyi bir genç adam oldun. Rin sende çok güçlü bir genç kadın oldun tıpkı annen gibi."
Naruto kafasını eğdi ve güldü.
"Teşekkür ederiz."
Rin ise sadece baktı. Yüzünde garip bir ifade vardı. Hüzün, mutluluk...
Minato direkt çocuklarına baktı."Bizler kural dışı varlıklarız. Sonsuza dek bu dünyada kalamayız. Yani..."
Rin usulca kafasını eğdi, gözlerinin dolduğunu saklamak istedi. Mırıldandı.
"Yani veda vakti geldi."
Minato üzgün gözlerle kızına baktı, başını eğdi. Naruto da öyle. Kız kardeşinin usulca elini tuttu ve o da başını eğdi. Saniyeler geçmeden Minato parıldamaya başladı.
Süre dolmuştu.
Yavaş yavaş yok oluyordu."Kushina'ya her şeyi anlatacağım.:
Eğdiği kafasının altında mırıldandı adam. Kapattığı gözlerini açtı yavaşça. Mavi gözleri çocuklarının mavi gözlerine değdi.
Rin öylece bakmaya devam ederken Naruto biranda hevesle konuşmaya başladı.
"Hiçbir öğün atlamıyorum. Söyle merak etmesin, Rin'in de başında durarak zorla yedirtiyorum hep. Ayrıca yemek de seçmiyor her şeyi yiyoruz dattebayo."
Ramen çeşitlerini saymaya başlamasıyla Rin istemsizce güldü. Dolu gözlerini sildi ve kardeşine baktı. Kolunu onun omzuna attı ve sıktı. Naruto bununla komik bir şekilde çırpındı. Boğuluyor gibi oldu.
"Tabiki sadece ramen tüketmiyoruz."
Naruto çırpındı.
"Tabiki,tabiki. Her gün yıkanmaya da çalışıyorum."
Fısıldadı.
"Aramızda kalsın ama Rin asla kaplıcaları görmüyor. En azından ben oraya da gidiyorum."
Rin ona kötü kötü bakınca hemen sırıtarak baktı ve geri çekildi.
Minato bu sırada büyülenmiş gibi ikizlerine bakıyordu.
Sarışın kollarını kafasının ardında birleştirdi ve gerindi."Bir sürü arkadaşımız oldu. Hepsi de çok iyiler dattebayo. Ayrıca okulda hiç iyi değildim."
Rin'in omzuna kolunu attı ve kendine çekti.
"Ama o gerçekten çok iyi ve zekiydi hep belli etmesede. Sanırım bu konuda sana benzeyen Rin, baba! Ama bende hiç moral bozmadım ve pes etmedim dattebayo! Herkesten daha çok güvenliydim çünkü. Üçüncü ve Kakashi Sensei'ninde sözünden hiç çıkmadım."
Rin kıkırdadı.
"Çoğunlukla."
Naruto onun omzuna vurdu nazikçe.
"Yani, çoğunlukla."
İkisi birden sırıttı. Sarutobi onlara bakarken hüzünle gülüyordu. Kakashi de öyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | Rin&Sasuke
Fanfiction... Gözleri dolu doluydu kızın. Kolay ağlamazdı, ama şuan... O kadar karışıktı ki durum. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Ne yapmalıydı nereye gitmeliydi? Kardeşini çok seviyordu,canından çok. Ama o... Neden? O yanlış yapmamıştı. Sadece onu korumuştu. U...