40|'Baba!' Sezon Finali

230 32 20
                                    

...

Hinata dakikalarca, durumun Umutsuz olmasına rağmen mücadele etti. İkizlerin vücudundaki çubukları çıkarmak için mücadele etti. Durmadı, pes etmedi. Kendisine İkizleri örnek alıyordu. Asla pes etmezdi, edemezdi. Etmeyecekti.

Yüzünden kanlar akarken, halsiz hale düştüğünde bile pes etmedi. Zaten birazını çıkarmış olduğu çubuklara bir  hamle daha yaptı.

Yavaş yavaş, yalpalayarak yürüyordu sarışına doğru. İkizlere doğru. Yüzünden, burnundan, kafasından...
Lan içinde kalmıştı. Yüzünde acılı bir ifade vardı. Ama kendi kendine söylediği tek söz "Kaçmayacağım"dı.

Kaçmayacağım.

Yalpalayarak devam etti. Aklına, Chunin sınavlarında Neji'nin kendisine söyledikleri geldi.

'Hinata-sama. Siz asla değişemezsiniz.'

Hayır. Yanılıyordu. Naruto yapabileceğini söylemişti.
Rin, ona değiştiğini söylemişti.
O zamanlar...

Hayır, Hinata değişmişti.

Biranda yere düştü. Titriyordu artık. Gücü kalmamıştı.
Ama pes etmedi. Dişlerini sıkarak, sürünmeye başladı sarışına doğru.
Yapacaktı.
Naruto, onun bu halini görünce gözleri titredi. Yüzü Umutsuz ve hüzünlü bir hal aldı. Kafasını eğdi ve toprağa gömdü adeta. Hinata ise pes etmedi.
Pain onu anlamıyordu, anlayamıyordu.

Kaybedeceğini, öleceğini bile bile neden direndiğini sordu kıza. Nedendi?

Sürünerek çocuğun karşısına geldi bu sırada ve ellerinde saplı olan çubuğu tuttu. Kafası ilk başta eğikti. Çubuğu iyice sıktı.

"Ben sözümün arkasındayım. "

Bu Sözle Naruto'nun gözleri kızı buldu, kafasını kaldırdı. Hinata da kaldırmıştı. Göz göze geldiler. Kızın yüzüne hüzünlü bir gülüş yayıldı.

"Çünkü bu... Benim ninja yolum. "

Sözler sarışının zihninde yankılandı. Gözleri korkuyla açılmıştı.

Pain elini kıza uzattı. Onunla oynamaktan sıkılmıştı.
Naruto ile birbirlerine bakarken bir anda havalandı Hinata. Süzülüyordu. Bayağı yükseldi. Kendinden geçmiş gibiydi. Sarışın korkuyla onu seyrediyordu.

'Hayır!' diye düşündü.

'Hayır, hayır...'

Pain acımadı. Elini aşağı doğru yöneltmesi ile kızda yerle buluştu en sert şekilde çakıldı. Düştüğü yer sarışının biraz önündeydi.
Düşmesi ile birlikte topraktan büyük bir gürültü çıkmış ve toz yayılmıştı.

Naruto'nun yüzündeki dehşet ifadesi Pain'in, kıza yetmeyip elindeki siyah çubuğu saplamasıyla boş ve düz oldu. Hissizdi sanki. Çok boş bakıyordu.
Korkutucu şekilde.

"İşte aynen böyleydi." dedi Pain taşlar altında kalmış kıza bakarken.

"Ailem, Konohalı bir shinobi tarafından böyle katledildi. Sevgi tükendi, katliam doğdu... Nefret doğdu."

Pain, düz ifadesiyle devam etti.

"İşte şimdi, acıyı öğrenebiliriz."

Naruto onu duymuyor gibiydi. O sonuna kadar açılmış gözleri, bir onlarca siyah çubuk altında ezilmiş olan kardeşine, bir de yüzü gözükmeyen toprak altında kalmış Hinata'ya bakıyordu

Acı...

İşte bu onun kendinden geçme anıydı.
Gözleri iyice büyüdü ve kırmızı oldu.
Kyuubi'ye teslim oldu.

Born To Die | Rin&SasukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin