...
Rin, çocuk gittikten hemen sonra etrafı kolaçan etmiş ve ışınlanmıştı.
Artık,Sensei'sinin yanında savaşmalıydı.Işınlandı. Ve gözüne çarpan ilk şey yıkılmış olan boş araziydi. Şaşkınca baktı. Bu da neydi böyle?
Her yer yıkılmış ve bozguna uğramıştı. Molozlar yer yerdeydi. Bir adım atmak istedi ama ayağı bir şeye çarpmıştı. Ve Rin onun ne olduğunu anlamıştı.
Kanı dondu. Nefesinin kesildiğini hissetti. Titremeye başladı. Yüzündeki o korkunç ifade ile yavaşça ayağının çarptığı şeye baktı.
Daha doğrusu bedene.
Beyaz-gri saçlar, kanlı bir yakışıklı yüz,ve o yırtık maske....
İfadesi yüzünde dondu. Konuşmak istedi ama sesi çıkmıyordu. Yutkunamıyordu konuşamıyordu. Sadece canı yanıyordu. Sonsuz bir ızdırap hissediyordu.
Bacakları titriyordu. Dudakları titriyordu
"K-kakashi..."
Devamını getiremedi. Bir çığlık koptu.
"KAKASHİ SENSEİ!!!!"
Adamın yanına çömeldi omuzlarından tutarak sarsmaya başladı.
"KENDİNİZE GELİN!! SENSEİ!! BENİM RİN!!! KENDİNİZE GELİN!!! KAKASHİ SENSEİ!!!"
Kız delirmiş gibiydi durmadan aynı şeyleri sayıklıyordu. Sesi bir süre sonra kısılmaya başladı. Yüzündeki ifade, göz yaşlarına dönüştü ve boğuldu.
"Kakashi....Sensei..."
Sesi iyice yok olurken elleri tıpkı göz yaşları gibi boşluğa düştü.
Pain.
Onu öldürmüştü. Onun Sensei'sini öldürmüştü. Onun köyünü yakmıştı, onun kardeşinin peşindeydi. Onun peşindeydi.Tüm bunlar, onun yüzündendi. Pain, onun yüzünden buradaydı. O ve Naruto...
Kalbi acıyordu. Tuttu.
Canı acıyordu.Acılı bir çığlık attı. O kadar tizdi ki...
Herkes duymuştu. Duyan herkes,ızdırabı hissedebilirdi.
Çığlık etrafa, çakra enerjisi yaymasına neden olmuştu yıkıcı şekilde.Bir patlama olmuştu sanki.
Göz yaşları usulca akmaya devam etti, saçları önüne düşmüştü. Yaşlar teker teker yer ile buluşuyordu. Dişlerini sıktı.
Kapanmış olan gözlerini aniden açtı, tam karşıya baktı kararlı ve nefret dolu bir ifadeyle. Göz yaşları henüz kurumamıştı bile ama kızın içerisinde öfke ve intikam ateşi git gide daha çok harlanıyordu. Her geçen saniye daha da büyüyordu.
Pain'den hem Kakashi'nin, hem köyün hem de Jiraiya'nın intikamını alacaktı.
O herifi kendi elleri ile gebertecekti.
Bunu istiyordu, hak ediyordu.Hiç kimse ama hiç kimse, Rin'in ailesini elinden alıp yaşamaya devam edemezdi. Sonunda kendisi ölecek olsa bile, intikamı alacaktı.
Bu gözlerine yansıyordu.
Hırsı ve intikam isteği...Görülebilirdi.
Son kez Kakashi'nin yüzüne baktı ve adamın boşluğa düşmüş olan elini sıktı.
"Merak etme Kakashi Sensei... Ölümün boşa olmayacak. İntikamını alacağım, köyü koruyacağım."
Biraz daha sıktı ve ayağa kalktı. Göz yaşlarını elinin tersi ile sildi. İlk önce adamın ,Kakashi'nin üzerinde saplı olan, siyah çubuk ve kayaları teker teker çıkardı ve onu bu yükten kurtardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | Rin&Sasuke
Fanfiction... Gözleri dolu doluydu kızın. Kolay ağlamazdı, ama şuan... O kadar karışıktı ki durum. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Ne yapmalıydı nereye gitmeliydi? Kardeşini çok seviyordu,canından çok. Ama o... Neden? O yanlış yapmamıştı. Sadece onu korumuştu. U...