...
Sarışın daha da iyi olduktan sonra hep birlikte, daha demin Orochimaru ve Naruto'nun savaştığı alana gittiler. Yer şekilleri değişmişti adeta, büyük bir patlamadan kalan izlerdi işte şimdi karşılarında kalan.
Sarışın şaşkınca bakınıyordı, köprü ve burası...
Yıkılmış, adeta bozguna uğramıştı. Neler olmuştu böyle?O bilmesede, anlamasada diğerleri anlıyorlardı. Rin, usulca şaşkınlıkla neler olduğunu soran kardeşine baktı. Jiraiya'ya verdiği yarayı hatırlamadığı gibi bunu da hatırlamıyordu. Söylememek en iyisiydi, tıpkı o zamanki gibi. Zaten Sakura'nın da söylemeye niyeti yoktu.
Yamato, Sai'nin Orochimaru İle iş birliği yaparak gittiğini söyledi. Konu, her şeyi görmüştü duyamasada.
Naruto hemen reddetti, bir şerefsiz olabileceğini ama takımına ihanet etmeyeceğini söyledi. Sakura, hüzünle reddetti. Aklına, yola çıkmadan önce Tsunade'nin kendisine özel olarak dedikleri gelmişti.
O, Danzou'nun takımlarına yerleştirdiği biriydi.Bunu, ikizlere de söyleyince Rin için taşlar yerine oturmuştu. Şüphelendiği şey başına gelmişti işte. Demek, Danzou'nun atanmasını onaylamasının nedeni buydu. Sai'nin bu takımda olması.
Yumruğunu sıktı, neden her yerden bu adam çıkmalıydı ki?Naruto adamı tanımadığı için kim olduğunu sormuştu. Yamato, kısaca açıkladı. Kök anbunun başı, üçümcünün yönetimine sıklıkla karşı gelen kişi. Kendi ideallerini ortaya koymak için çırpınıp duran birisi.
Konoha'nın yıkılmasını, kemdi düzeninin gelmesini isteyen kişi.Orochimaru İle iş birliği yapmak istemesinin de tek nedeni bu olabilirdi işte.
Naruto'nun duydukları ile adeta başı dönmeye başlamıştı. Konoha'yı, kendi köyünü nasıl yıkmak isterdi, böyle biri...
Başını tutarak acıyla yere düştü, kardeşi hızla onu tuttuğu için anında yerle buluşmamıştı. Ama canı yanıyordu, tam olarak iyileşmemişti anlaşılan.
Yamato, onun bu halini görünce onu burada bırakmayı teklif etti, Rin şiddetle karşı çıktı. Kardeşi olmadan asla hareket etmeyeceğini dile getirdi.Adam da onun da burada kalmasını istedi öyleyse.
Sakura, bunu istemediğini söyleyince usulca konuştu."Size Kakashi Sensei'nizin dediği gibi gülümseyerek hiçbirinize bir şey olmayacağı sözü veremem. Hepiniz artık öğrenci değilsiniz, birer shinobisiniz. Gelecekte birgün bizden daha güçlü olacabilecek kişilersiniz, belkide bizi sizler koruyacaksınız. Anlayın Üzgünüm, yapamam. Bu yüzden-"
"Bu yüzden kendi başımızın çaresine kendimiz bakmalıyız dattebayo."
Yeniden doğrulan kardeşine baktı, usulca gülümsedi kız. Kendi vücudundaki yaraları daha Sakura'ya söylememişti. Söylemeyi de düşünmüyordu, kendisi için boşu boşuna çakra harmasını istemiyordu.
Doğruldu, ayağının teklediğini anlık olarak, sadece Sakura gördü.
Yamato onların bu haline güldü. Ne diyebilirdi ki...
Peşlerine düştüler.Çok geçmeden karşılarına, Sai'nin havada asılı olan bedeni çıkmıştı. Rin, anında anlamıştı. Herkesi uyardı, bu bir Tuzaktı.
Beden sahteydi. Gerçekten de patlama olmuştu yaklaştıkları anda.
Kız sayesinde Ona takılmadan devam ettiler böylece.Çok geçmeden Sakura'nın acıyla durması, onların da durmasına neden oldu. Kız, birden bire aşağıya düşmeye başlayınca, Naruto ona atıldı ama yetişemeyecekti. Kız ellerinden kayıp giderken heme altta başkası belirdi.
Rin tutmuştu kızı.
Hemen br ağaca yasladılar onu. Kolu vücuduna zehir etkisi yapıyordu anlaşılan, kyuubi çakrasının etkisiydi bu.
Naruto, iyi olup olmadığını sordu, bunu kimin yaptığını sordu. Derin bir sessizlik çökerken, kız usulca Orochimaru cevabını verdi.
Onu üzmek istememişti. Rin, bunu anlıyordu,o da kardeşini üzmek istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | Rin&Sasuke
Fanfic... Gözleri dolu doluydu kızın. Kolay ağlamazdı, ama şuan... O kadar karışıktı ki durum. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Ne yapmalıydı nereye gitmeliydi? Kardeşini çok seviyordu,canından çok. Ama o... Neden? O yanlış yapmamıştı. Sadece onu korumuştu. U...