...
İlk aşamanın yazılı sonuçları açıklanmıştı ilk defa. Ibiki, kızın kendi başarısını görmesini istemişti, özellikle onun akademide kardeşi ile sıfırları süpürdüğünü duyunca. Iruka ve diğer Sensei'lere kızdan bahsetmişti. İlk aşamanın birincisiydi. Ve yeni bir skoru vardı, yalnızca beş dakika ile.
Iruka bunu duyduğunda istemeden de olsa gurulandı. Minik Rin'in artık kendisini belli ettiğini duyması içine su serpmişti. 'Sonunda...' diye düşündü.
'Sonunda minik gonca açıyor.'
Yazılı sonuçlarını merak edenler Akademinin duvarında asılı olan sonuç listesine bakmaya gidiyorlardı. Önünde çoktan büyük bir topluluk oluşmuştu. Herkes birincinin kim olduğunu tartışıyordu. Kimdi bu Rin?
Sakura, Sasuke ve İkizler de sonuçlarına bakmak için yaklaşıyorlardı. Açıkçası Naruto'nun gitmeye niyeti yoktu, Sakura tarafından sürükleniyordu. Rin ise umursamazca arkadan arkadan geliyordu. Sonucu pek umrunda değildi ne de olsa geçmişlerdi. Önemli olan buydu.
Önündeki kalabalığı görünce duraksadılar. Rin ise söylendi.
"Off hadi gidelim boşverin, çok kalabalık."
"Sonucumu merak ediyorum Rin, sen etmesende(!)"
Kulağını kaşıyordu kız, dinlemiyordu. Sakura sinirle ona bağırdı.
"RİN!!"
Ve gözler onlara döndü. Geninler kendi aralarında fısıldaşmaya başladılar. Rin mi demişti o? Gözler omuz silen kızı buldu, kız da onlara baktı ne var dercesine. Takım, fark etmişti dik bakışları. Birbirlerine yaklaştılar.
"Rinny, neden herkes bize özellikle de sana dik dik bakıyor dattebayo? Bir şey mi yaptın?"
Ters ters cevap verdi kız.
"Ne yapabilirim acaba, yapmadım bir şey."
Kalabalıktan çıkan Ino'lar hızla onlara yaklaştılar görmeleriyle. Sarışın kız, şaşkınlıkla Rin'e atıldı, kızı omuzlarından tutarak salladı.
"İnanamıyorum sana, nasıl oldu da fulledin?!! Akademide sen hep en sonda olurdun!"
Hepsinin gözleri kızı buldu, kızın gözleriyse Ino'daydı.
"Nasıl yani?" dedi.
Shikamaru, konuştu.
"Anlaşılan sonuçları daha görmedin."
İşaret etti.
"Git de bak bakalım."
Takım yedi, merakla sonuç listesine yöneldiler, Rin en önden yürüyordu. İnsanlar kızın Rin olduğunu öğrendiğinden beri önlerinden çekiliyorlardı zaten. Listeye baktılar. Sakura şokla savrulmuştu kesinlikle, Sasuke bekliyor gibiydi ama yandan yandan kızın tepkisine bakıyordu gerçekten de bir dahi olmalıydı, Naruto ise şok içindeydi. Pembe saçlı kızla aynı anda bağırdılar.
"Bizim Rinny, BİRİNCİ Mİ?!!"
Kızıla döndüler.
"SEN NASIL BECERDİN BUNU! HEM DE BEŞ DAKİKA DA, YENİ REKOR MU!!?"
Sarışın, mızmızlandı.
"Nasıl bu kadar iyi kopya çekebildin dattebayo."
Gözlerini kaçırdı kız. Ne diyecekti ki? İsminin yanında yazan şeye gitti gözleri.
'Yeni rekor, beş dakikada tüm soruları doğru cevapladı.'
Önceki rekor bildiği kadarıyla Yondaime'nindi. 10 dakika ile. İçi bir hoş oldu, nedenini anlayamadı kız. Yondaime, Yondaime...
Akademiden gözüken taştan heykellere baktı. Yondaime'nin yüzüne odaklandı.
Onu geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | Rin&Sasuke
Fanfiction... Gözleri dolu doluydu kızın. Kolay ağlamazdı, ama şuan... O kadar karışıktı ki durum. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Ne yapmalıydı nereye gitmeliydi? Kardeşini çok seviyordu,canından çok. Ama o... Neden? O yanlış yapmamıştı. Sadece onu korumuştu. U...