...
Kakashi ikizlere kısaca antrenman amacından bahsetti. Çakra tipini ve şeklini aynı anda değiştirmek.
İkizler zaten şekil değiştirmede Rasengan sayesinde en üst seviyedelerdi. Ama tipini değiştirmeyi ikiside hiç denememişti.
Adam bundan bahsedince Rin düşünceli düşünceli ellerine bakmıştı. Neden daha önce aklına gelmemişti ki, Jiraiya bile bahsetmişti bundan üstelik.Kendi Chidorisinden örnek gösterdi. Elektrik akımını oluşturmak için aynı anda hem tip hem de şekil değiştiriyordu. Naruto, bu gördükleri ile gaza geldi. Hemen Rasengan ile tipi birleştireceğini söyledi. Onun iddialı sözleri kız kardeşini güldürdü. Alayla kafasını ona yaklaştırdı.
"İyi de sen daha tip değiştirmeyi bilmiyorsun ki baka, hangi elemente yatkın olduğunu bile bilmiyorsun."
Naruto, kötü kötü kıza baktı.
"Sen çok biliyorsun sanki dattebayo. "
Rin cevap vermedi ve alayla bakmaya devam etti sarışının sinirlerini bozarak.
Kakashi, ikilinin arasına girdi. Naruto'nun anlayabileceği şekilde açıklamalarına devam etti. 5 Elementten bahsetti. Ateş, rüzgar, su, elektrik ve toprak. Dediğine göre illaki herkesin bunlardan birine yatkınlığı olurmuş. Çeşitli klanlardan aktarılan nesilden nesile olan yatkınlıklar da olabilirmiş.
Örneğin Uchiha'nın ateşe yatkın olması ve ateş elementinde mükemmel olması gibi.Naruto, bir şeyi fark etmişçesine kafasını kaldırdı.
"O zaman, Sasuke hem ateş hemde elektrik kullanabiliyor öyle mi?"
Sonra kız kardeşine döndü.
"Ve Rinny, sende akademiden mezun olduğumuzdan beri hep su kullanıyordun. Suya mı yakınlığın vardı yani dattebayo?"
Kız kafasını kaşındı hafifçe sırıtırken.
"Aslında öyle değil, suya pek yatkın değildim. Zorla da olsa, öğrenmek için uğraştım o kadar."
Ellerine baktı ve sessizce bir Jutsu uyguladı. Yerde bir su birikintisi oluşmuştu. Tebessüm etti.
"Ve sonunda git gide ustalaştım."
Naruto, kız kardeşine heyecanla baktı.
"Süper!! O zaman çok çalışırsam bende-"
Kakashi lafını kesti elini çocuğun omzuna koyarak.
"Hayır, hayır Naruto. Rin'in yaptığı çok zor bir şey. Sabır, çalışma ve zeka ister. Senin şuan bununla uğraşacak zamanın yok. Tek bir elemente odaklanmak en iyisi şimdilik."
Cebinden bir şey çıkardı ve ikizlere gösterdi. Kağı parçalarıydı.
"İşte sizin tipinizi bunlarla bulacağız. "dedi ve devam etti.
"Eğer elektrik ise buruşacak-"
Ve elindeki anında buruşmuştu. Tabikide, onun elementi elektrikti ne de olsa.
" -rüzgar ise yırtılacak, ateş ise yanacak, su ise ıslanacak, toprak ise ufalanacak."
Kağıtları çocuklara uzatırken devam da ediyordu. Kağıtların en küçük çakraya bile tepki vermesi için özel yapıldığından bahsetti. Özel ağaç kabuklarından yapılmış ve çakra ile beslenmiş özel kağıtlar...
Çakralarını kağıtlardan geçirmeleri ile belli olacaktı her şey.Ellerine aldılar ve birbirlerine baktılar. Güven verircesine bakıyorlardı. İkiside kaşlarını çattılar ve birbirlerine kafa salladılar.
Kağıtlara döndüler ve işte bir kaç saniye sonra her şey belli oldu.
İkizlerin her ikisinin elindeki kağıtta ortadan ikiye yırtılmıştı. Rüzgar, onların yatkın olduğu elementti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | Rin&Sasuke
Fanfic... Gözleri dolu doluydu kızın. Kolay ağlamazdı, ama şuan... O kadar karışıktı ki durum. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Ne yapmalıydı nereye gitmeliydi? Kardeşini çok seviyordu,canından çok. Ama o... Neden? O yanlış yapmamıştı. Sadece onu korumuştu. U...