Yuma ile tanışmaya hazır mısın?
....
-İç Savaş Zamanı-
(Mito,Madara,Yuma ve Hashirama 10 küsür yaşlarda oldukları dönem)"O nerede?"
İçeriye dalan uzun boylu, yakışıklı, yemyeşil gözleri ve kırmızı saçlarıyla kızların kalbini çalan genç çocuk sertçe sormuştu kardeşine doğru.
"O nerede,Mito?"
Küçük kız, ağabeyine baktı. Omuz silkti.
"Bilmiyorum."
Kısa ve net bir cevaptı. Önüne geri döndü ve saçlarını taramaya devam etti. Bu ilgisizliği çocuğu deli etti. Dişlerini sıktı.
"Mito! Senden başka kim bilebilir o zır delinin nerede olduğunu?! Cevap ver bana!"
Mito, derin bir nefes aldı. Tarağını aynanın önüne bıraktı, kimonosunu düzelterek ayağa kalktı. Sinirli çocuğa yaklaştı sakince.
Aralarında en fazla 4 yaş vardı, iki kırmızı kafa ve iki yeşil göz. İki güzel kardeş.
Bu genler kimden geliyordu acaba?
Tam önüne geldi ve kendisinden biraz daha uzun olan çocuğun gözlerine baktı.
"Ağabey...bence sesini kısmalısın. Unutma,buraya bir anlaşma için geldik. Boşu boşuna dikkat çekip her şeyi berbat edemezsin."
Saçını savurdu ve çadırın çıkışına yöneldi donmuş çocuğu ardında bırakarak. Eliyle kapıyı araladı,son kez çocuğa baktı.
"Bu sadece bir tavsiye, ama tutumunu değiştirmek senin faydana olur."
İmayla gözlerini kıstı.
"Tabi,Senju yemi olmak istemiyorsan."
Hafifçe, alayla güldü ve dışarı çıktı. Çıkmasıyla yüzündeki alay ve gülüş kaybolmuş, yerini endişeye bırakmıştı. Hızlı hızlı yürüyordu küçük adımlarıyla. Bir yandan da söyleniyordu.
"Neredesin aptal Yuma! Nerede,nerede. Ağabeyimiz kesinle durmayacak!"
Bu işin sonunun kötüye gitmemesi için dua ediyordu. Bir aile içi savaşı daha yüreği kaldıramazdı.
Yüreği kaldırsa bilr bu sefer de Senjular ile ilişkiler tehlikeye girerdi.
Şu anda...Etrafına bakındı.
Onların alanlarındaydılar. Onların evinde misafirlerdi ittifak oluşması için.
Büyükbabaları,Mito'yu sıkı sıkı tembihlemişti ağabeyi Jiro ve ikiz kız kardeşi Yuma'ya sahip çıkması için. Ama elde var sıfırdı.Jiro ne yapacak hiç bilmiyordu, onu biraz frenlemişti ama o inatçı çocuk asla vazgeçmezdi. Yuma ise...
Eliyle alnına vurdu.
Tanrı bilir neredeydi. Yine ne hinlikler peşindeydi.Mito,telaşla kız kardeşini ararken...
Aslında o çokta uzakta değildi.Ama tahmin edildiği gibi bir şeyler peşindeydi. Hashirama.
Kendisinden bir yaş büyük çocuğun böyle hızla bir yerlere gittiğini görünce dayanamamış ve peşine takılmıştı.Merak ediyordu.
Acaba neler karıştırıyordu Hashi?
Saklandığı ağacın ardında sinsice güldü. Onu suç üstü yakalamak büyük bir zevk olacaktı. Yüzündeki ifadeyi keşke kaydedebilsem diye düşündü.
Bakıp bakıp gülerdi, değil mi?
Ona şantaj bile yapabilirdi. Eğlenceli olurdu.Hızlıca, yeşil gözlerini çocuğa dikti. Sonunda bir yere varmış gibilerdi. Bir nehre.
Yuma,ağacın ardından su kenarına ilerleyen çocuğa baktı. Yalnızca oturmuş suda taş sektiriyordu.
Yuma dumura uğradı. Gıcık olmuş şekilde, tip tip çocuğa bakmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | Rin&Sasuke
Fanfiction... Gözleri dolu doluydu kızın. Kolay ağlamazdı, ama şuan... O kadar karışıktı ki durum. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Ne yapmalıydı nereye gitmeliydi? Kardeşini çok seviyordu,canından çok. Ama o... Neden? O yanlış yapmamıştı. Sadece onu korumuştu. U...